سی تی اسکن دندان یکی از رایج ترین روش های تصویربرداری دندان می باشد که امکان عکسبرداری دو بعدی از نواحی دندان، فک و صورت را فراهم می آورد. عمدتاً از نتایج سی تی اسکن دندان برای تشخیص برخی از اختلالات رایج در حوزۀ دندانپزشکی به کار برده می شود. نحوۀ تصویربرداری سی تی اسکن دندان بدین شکل است که بخشی از دستگاه درون دهان قرار گرفته می شود تا وضعیت سر و گردن شما را ثابت نگه دارد و سپس قسمت متحرک دستگاه، یک چرخ رفت و برگشت به سمت دور سر شما انجام می دهد. بدین ترتیب یک تصویر کلی از نواحی چپ و راست فک ثبت می کند. خدمات سی تی اسکن دندان توسط این مجموعه ارائه می شود. 

مرکز تخصصی سی تی اسکن دندان و موارد کاربرد آن

در صورت نیاز به استفاده از بروزترین تجهیزات تصویربرداری دندان همچون سی تی اسکن دندان و سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات و سرویس به شما مراجعین محترم می باشند. توسط این مجموعۀ معتبر، شرایط برای تصویربرداری سه بعدی نیز فراهم می باشد. این روش تصویربرداری، اشعۀ ایکس را به صورت مخروطی به ناحیۀ فک و صورت بیمار می تاباند و بدین ترتیب با جزئیات بیشتری نسبت به سی تی اسکن دندان، داده ها را ثبت می نماید.

جهت پیگیری وضعیت بیمار در اجرای ایمپلنت و ارتودنسی بایستی از نتایج  رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان استفاده نمود. از اجرای سی تی اسکن دندان و دیگر روش های تصویربرداری دندان می توان برای تشخیص بسیاری از اختلالات، تورمور، کیست، منبع درد، تجزیه و تحلیل وضعیت سفالومتریک، برنامه ریزی و پیگیری جراحی های ترمیمی استفاده نمود. در واقع با ورودی تکنولوژی رادیولوژی و سی تی اسکن دندان، عموم دندانپزشکان توانسته اند علاوه بر سرعت بخشیدن به فرآیند درمان، بلکه کارهای زیبایی دندان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()