خرید لاستیک بر اساس مشخصات فنی درج شده بر روی آن صورت می پذیرد و به نوعی برای خریداران انتخاب آن راحت می گردد. لیکن مشخصات فنی تایر به صورت اعداد و حروف لاتین بر روی آنها حک می شود، به همین دلیل برای عموم افراد واضح و شفاف نمی باشد و می بایست خریداران از مفاهیم آنها آگاه باشند. مجموعۀ چرخ و یدک، مفتخر است که توانسته اعتبار خود را در میان رقبای تجاری، با عرضۀ محصولات با کیفیت و اورجینال به مشتریان اثبات نماید. بدین ترتیب افرادی که خواستار  خرید لاستیک ارزان اورجینال با برندهای خارجی می باشند، همواره مراجعه به این فروشگاه را در اولین گام خود در نظر می گیرند.

خرید لاستیک خودرو و معرفی برندهای معروف

با توجه به تنوع برند و مدل های تایر، ممکن است انتخاب برای افراد کار دشواری باشد ولی با گسترش فعالیت مراکز فروش اینترنتی تایر، بررسی مشخصات فنی محصولات و در نهایت خرید لاستیک رادیال برای رانندگان راحت تر از گذشته شده است. در این بخش به معرفی برخی از برندهای پرفروش تایرهای خارجی و ایرانی می پردازیم که آشنایی اولیه نسبت به اسامی آنها کسب نمائید.

هنگام خرید لاستیک خودرو شاهد معرفی انواع لاستیک پیرلی، لاستیک جی پلانت، تایر هانکوک، لاستیک کومهو، لاستیک رودستون، نکسن، بلک لاین، بوتو، تری انگل، وست لیک، میشلن، کنترننتال، گودیر، یوکوهاما، دانلوپ، بریجستون، اوتسو و ... خواهید بود. در این صورت، جهت جلوگیری از سردرگمی و انتخاب درست، می توانید با کارشناسان فروش لاستیک و یا رانندگان خبره مشورت نمائید.

تمامی رانندگان از این موضوع مهم مطلع هستند که مدل لاستیک های خودرو بر روی کیفیت رانندگی و کنترل پذیری فرمان اتومبیل مؤثر می باشد. به همین دلیل خرید لاستیک اتومبیل برای رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت راهنمایی و مشاورۀ آنلاین می توانید به مرکز  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نموده و بدون دغدغه همراه با گارانتی معتبر و قابل پیگیری اقدام به خرید اینترنتی لاستیک خودرو نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()