فروش اینترنتی لاستیک تنها از سوی برخی از مراکز عرضۀ تایرهای خودرو صورت می پذیرد که دارای سابقۀ فعالیت بلند مدت در این حوزه می باشند. در واقع هدف از ارائه خدمات فروش اینترنتی لاستیک، گسترش فروش و افزایش سطح دسترسی عموم افراد به لیست محصولات موجود در فروشگاه و تسهیل خرید لاستیک برای آنان می باشد. البته بایستی مواظب افراد کلاهبردار در این صنف نیز بود که تایرهای بی کیفیت و تاریخ گذشته را با قیمت تایرهای اورجینال عرضه می کنند. اطمینان یافتن از سابقۀ فعالیت مراکز عرضه کنندۀ تایر پیش از خرید لاستیک برای افراد حائز اهمیت می باشد. فروشگاه چرخ و یدک نیز از جمله مراکزی است که توانسته در ایران خدمات فروش اینترنتی لاستیک خودرو را در برندهای اروپایی، کره ای، چینی، ژاپنی و ایرانی فراهم آورند.

فروش اینترنتی لاستیک اورجینال با قیمت ارزان

عموم افراد اطلاعات مکفی در خصوص مشخصات فنی لاستیک های خودرو ندارند و به همین دلیل راه اندازی مراکز فروش اینترنتی لاستیک ، شرایط مناسبی را برای در اختیار گذاشتن اطلاعات تخصصی در رابطه با این موضوعات فراهم نموده اند. به عبارتی با مطالعۀ مقالات جمع آوری شده در خصوص دانستنی های مهم مشخصات فنی لاستیک خودرو، به شما کمک می کند که با اطلاعات جامع بتوانید نسبت به خرید تایرهای خودرو اقدام نمائید.

از دیگر مزایای خدمات  فروش لاستیک ، می توان دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه اشاره نمود. به عبارتی خریداران بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند نسبت به خرید لاستیک های خودرو به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر شرکتی اقدام نمایند. در این صورت از میان تنوع برندهای موجود در بازار، راحت تر می توانند با کارشناسان فروشگاه های عرضۀ لاستیک خودرو مشورت نموده و خرید خود را ثبت نمایند. در حال حاضر، شرایط برای خرید آنلاین لاستیک خودرو در تهران و شهرستان ها فراهم می باشد که می توانید از خدمات قابل پیگیری و تضمین شدۀ فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بهره مند گردید.

 

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()