قطعات لودر کوماتسو در بازار عرضۀ لوازم یدکی ماشین های سنگین می توان تهیه نمود. بنابراین متناسب با مدل ماشین های راهسازی می توانید از طریق برخی از مراکز تأمین کنندۀ قطعات ماشین های راهسازی، اقدام به خرید قطعات لودر کوماتسو نمائید. لودر به عنوان یکی از ماشین های کاربردی است که می توان از مزایای آن در پروژه های مختلف همچون خاکبرداری، حمل و جا به جایی خاک و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب کاربرد این ماشین در پروژه های بزرگ حائز اهمیت می باشد و در همین راستا، فروشگاه سرویس قطعه تلاش نموده پس از بررسی وضعیت بازار توانسته اند در لیست تجهیزات ماشین آلات سنگین، انواع قطعات لودر کوماتسو را به صورت اورجینال عرضه نمایند.

خرید قطعات لودرهای کوماتسو اصل

عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی و نقص فنی لودر می گردد و به همین دلیل متناسب با مدل لودر، می توانید اقدام به خرید قطعات لودر کوماتسو نمائید. با جایگزین نمودن قطعات سالم، بتوانید نقص فنی ماشین را مرتفع نموده و مجدداً از مزایای آن برای انجام فعالیت های سنگین خاکبرداری، حمل کنده درخت و نخاله های ساختمانی استفاده نمایند. متناسب با مدل لودرهای کوماتسو، بایستی دقت لازم در خصوص خرید قطعات لودر داشته باشید.

موتور، شاسی، قطعات هیدرولیکی، بیل یا جام، زیربندی، شاتون موتور، سوپاپ دود و هوا، رینگ دور پیستون موتور، میل سوپاپ، توربو شارژ کولر، میل لنگ، استارت، پمپ گازوئیل، سوزن انژکتور، پمپ باد، سرسیلندر، منی فولد دود، اتوماتیک استارت و ... برخی از انواع قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که می توانید بر اساس مدل لودر، از مراکز فروش تجهیزات ماشین های سنگین تهیه نمائید. با توجه به اینکه هر کدام از انواع قطعات لودر در عملکرد کلی ماشین نقش مهمی دارند، در نتیجه بایستی از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمائید و در صورت لزوم برای  خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل می توانید با آسودگی خاطر از طریق فروشگاه سرویس قطعه تهیه نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()