نقاشی نما از متداول ترین روش هایی است که به منظور زیباسازی ساختمان ها با مصالح غیر صیقلی صورت می پذیرد. رنگ از جمله متریالی است که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود چون دارای معنا و مفهومی خاص می باشد. به طور کلی استفاده از رنگ، الهام و برگرفته از طبیعت است که جنبۀ زیباشناختی دارد و انسان ها با دیدن آن حال و هوای بهتری خواهند داشت. هم اکنون در صورت نیاز به دریافت  خدمات نقاشی نما و برآورد هزینۀ آن، می توانید با کارشناسان فنی و متخصص گروه ساختمانی نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید.

اصول اولیه و مراحل اصلی نقاشی نما

در پی این اتفاق، از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری رنگ در حوزۀ ساختمان سازی هستیم. اجرای نقاشی نما با مرتفع یافتن سازه ها، تنها می تواند از عهدۀ گروه های ساختمانی که تجهیز به امکانات کار در ارتفاع و ایمنی هستند، بر می آید. مجموعۀ نماروز نیز تلاش نموده با بهره گیری از تجهیزات تخصصی و همچنین نقاش ماهر، بتوانند شرایط مناسبی را حوزۀ خدمات نقاشی نما با طناب راپل، داربست و دیگر تجهیزات فراهم آورند.

همانطور که قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، نقاشی نما یک کار چند مرحله ای است که در این قسمت به طور کلی به عناوین آن اشاره می نمائیم که عبارتند از :

  1. ایمن سازی قسمت های مختلف نمای ساختمان
  2. شست و شو و نظافت مصالح نما
  3. مرمت کاری اعم از ترمیم، ترک گیری و آبندی نمای ساختمان
  4. انجام پوشش آستر یا پرایمر
  5. اجرای رنگ آمیزی اصلی نما

پیش از انجام نقاشی نما، بایستی مصالح نمای ساختمان از هر گونه زائده، آلودگی، جرم و لکه پاکیزه گردد. چرا که عدم توجه به این مسئله، مانع از جذب کامل رنگ بر روی سطح می گردد و در کوتاه مدت، باعث بلند شدن و از بین رفتن رنگ می گردد. به نحوی رعایت اصول رنگ آمیزی، بر روی طول عمر نقاشی نما تأثیر می گذارد. نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط این مجموعه با کیفیت بالا انجام می گیرد. 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()