نماشویی به روش های متفاوتی قابل اجرا می باشد چون بستگی به سازۀ ساختمانی و امکانات یا زیرساخت های ایمنی کار در ارتفاع در آن محل دارد. به طور کلی کاربرد طناب، داربست، کلایمر و دستگاه های بالابر بیشتر ملاحظه می شود و تکنسین کار متناسب با موقعیت های متفاوت، مناسب ترین روش را انتخاب می نماید. خدمات نماشویی و انتخاب روش مناسب برای این کار بر اساس معیارهایی همانند ایمنی، هدف از اجرای پروژه، حجم کار و هزینۀ اجرا تعیین می گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز در طول فعالیت های حرفه ای که تا کنون انجام داده اند، به سهولت قادر به اجرای نماشویی با امکانات پیشرفته و رعایت نکات ایمنی هستند.

نماشویی با طناب راپل

لازم به ذکر است که جهت نماشویی با طناب راپل یا داربست، بایستی یک سری زیرساخت ها به منظور حفظ ایمنی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال تنظیم ارتفاع طناب و ایجاد حمایت مناسب برای در ارتفاع ماندن تکنسین در محیط حائز اهمیت می باشند. معمولاً تکنسین کار مبتنی بر میزان آلودگی و جرم موجود بر روی سطوح و همچنین طراحی نمای ساختمان، تلاش می کند مناسب ترین روش نماشویی را انتخاب نماید.

به عنوان مثال متریال و ابزارآلاتی که جهت نماشویی کامپوزیت و شیشه استفاده می گردد، متفاوت از نماشویی سنگ و آجر می باشد. بنابراین با شیوه های متفاوتی اجرای نماشویی انجام می پذیرد. عمدتاً عوامل متعددی باعث آلودگی نمای ساختمان می گردد و به همین دلیل برای مالکین ساختمان، حفظ نظافت نمای ساختمان مهم و حائز اهمیت می باشد.

ترافیک شهری، بارش برف و باران، فضولات پرندگان و یا آثار فعالیت های بنایی برخی از مواردی هستند که باعث ایجاد جرم و آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمان می گردند که متناسب با موقعیت مکانی می تواند ضخامت متغیری داشته باشد. بدین ترتیب سازندگان ساختمان و یا مالکین متناسب با موقعیت تلاش می کنند، از خدمات شستشوی نمای ساختمان که برخی از مراکز همچون گروه ساختمانی نماروز می توانند ارائه دهند، برای حفظ نظافت ساختمان بهره مند گردند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()