دوچرخه ثابت از کاربردی ترین دستگاه هایی است که تمامی باشگاه های بدنسازی بدان تجهیز هستند. هدف از کاربرد دوچرخه ثابت، شبیه سازی دوچرخه متحرک در محیط های بسته می باشد چون برای عموم افراد تهیۀ دوچرخه میسر نیست، ضمن آنکه فضای مناسبی برای دوچرخه سواری در سطح شهر وجود ندارد. علت استقبال از فروش دوچرخه ثابت، کارآمد بودن و همچنین میزان تأثیرگذاری این دستگاه در چربی سوزی و کاهش وزن می باشد.

فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت تلاش نموده در لیست دستگاه های باشگاهی، امکان خرید دوچرخه ثابت را برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید دوچرخه ثابت و قیمت آن در بازار

در این بخش از مقاله، شما را با انواع دوچرخه ثابت و معروف ترین برندهای آن آشنا می سازیم، تا بدین ترتیب راحت تر بتوانید نسبت به خرید این دستگاه اقدام نمائید. دوچرخه ثابت باشگاهی، دوچرخه ثابت خانگی، دوچرخه ثابت آبی و دوچرخه ثابت اسپینینگ از دسته بندی های اصلی دستگاه دوچرخه ثابت به شمار می روند. بنابراین متناسب با نوع فعالیتی که اقدام به راه اندازی باشگاه نموده اید، می توانید مناسب ترین دوچرخه ثابت را با مشخصات فنی مناسب خریداری نمائید.

در حال حاضر از سوی مراکز فروش دوچرخه ثابت شاهد عرضۀ دوچرخه های ثابت ایستاده و مبله یا صندلی دار با برندهای متفاوت می باشیم. با این تفاسیر قیمت دوچرخه ثابت بر اساس مشخصات فنی دستگاه، برند و مدل طراحی آن تعیین می گردد. خرید الپتیکال را از طریق سایت به صورت اینترنتی انجام دهید. 

از برندهای معروف و پرفروش دوچرخه ثابت می توان به دوچرخه های ثابت کراس فیتنس، هورایزن، پاورلند، پروتئوس، برایت وی، سایتک، لیدر اسپرت، فورد، مارشال فیتنس، آذیموس، روبیمکث، جیمزل، لایف فیتنس، پاور مکس، تایر اسپرت، پاندا، بادی استرانگ و جی ایکس اشاره نمود. هم اکنون همراه با گارانتی معتبر و قیمت ارزان می توانید این دسته از دوچرخه های ثابت را از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت خریداری نمائید.

فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()