تولیدی کفش یکی دیگر از مشاغلی است که در سطح جهانی مورد استقبال برخی از سرمایه گذاران قرار گرفته می شود. صنعت تولید کفش برای هر کشوری حائز اهمیت می باشد چون شاهد مصرف گستردۀ کفش از سوی عموم افراد هستیم. بنابراین توجه به صنعت تولیدی کفش باعث رشد و توسعۀ کسب و کارهایی در این حوزه می شود. به طور کلی هزینه های مختلف پیش از راه اندازی تولیدی کفش بایستی در نظر گرفته شوند که عبارتند از دستمزد کارگران، مواد اولیه، تأمین محل مناسب، أخذ مجوزهای مورد نیاز، تجهیزات و وسایل تخصصی و ... می باشند. تولیدی کفش آرمیس در طول فعالیت حرفه ای که تا کنون توانسته راه اندازی نماید، موفق به تولید انواع کفش طبی راحتی و غیره گردیده اند.

پروسه تولیدی کفش زنانه و مردانه

جهت تولیدی کفش ، سرمایه گذاران با فرصت ها و تهدیدهای فراوان رو به رو می شوند. از این رو با پشتکار و تلاش مداوم می توانند نیاز خود را در این حوزه برآورده نمایند. در حال حاضر مراکز تولیدی کفش توانسته اند با بهره گیری از امکانات تخصصی، در زمینه های متفاوت فعالیت خود را آغاز نمایند. به عنوان مثال تولیدی کفش اسپرت، کفش راحتی و کفش اداری متناسب با نیاز بانوان و آقایان راه اندازی می شوند. البته تولیدی کفش بچه گانه نیز در سطح کشور توسط برخی از افراد راه اندازی می شود.

ممکن است که خیلی از افراد به فکر ایجاد تولیدی کفش طبی راحتی باشند ولی بایستی یک سری اطلاعات اولیه در خصوص نحوۀ راه اندازی این گونه مراکز آغاز نمائید. در بخش فوق به برخی از موارد مهمی که هنگام راه اندازی مراکز تولیدی کفش بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود، پرداختیم که می توانید جهت کسب اطلاعات و تجربیات افراد با سابقه با گروه تولیدی کفش آرمیس تماس گرفته و مشورت نمائید. این مجموعه توانسته در حوزۀ تولید و فروش کفش طبی راحتی موفق به تولید کفش زنانه و مردانه در طرح های مدرن امروزی گردند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()