الپتیکال یکی دیگر از دستگاه های ورزشی است که در کلیۀ باشگاه های بدنسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی الپتیکال همچون اسکی فضایی است که با این عنوان نیز شناخته می شود. بازدهی دستگاه الپتیکال به نحوی است که تأثیر بسزایی در فرآیند چربی سوزی و کاهش وزن دارد. در همین راستا مربیان تأکید بر استفاده از الپتیکال به صورت منظم دارند چون به عنوان یکی از کاربردی ترین تمرینات هوازی به شمار می رود. خیلی از افراد علاقه مند به خرید الپتیکال برای منزل می باشند که بتوانند با برنامه ریزی اصولی در مدت زمان کوتاهی لاغر شوند.

انواع الپتیکال موجود در بازار

فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت از جمله مراکز معتبر و با سابقه ای است که در حوزۀ فروش دستگاه های ورزشی باشگاهی همچون الپتیکال و تردمیل فعالیت می کنند. در نتیجه افرادی که خواستار خرید این دستگاه می باشند، می توانند پس از مشورت نمودن با کارشناسان فروش مجموعه، مناسب ترین دستگاه های باشگاهی و خانگی را خریداری نمائید.

از انواع الپتیکال می توان به الپتیکال مگنتی، الپتیکال الکترومگنتی و الپتیکال ژنراتور دار اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت و میزان مصرف یا همان مدت زمانی که از دستگاه الپتیکال می شود، اقدام به خرید الپتیکال نمائید. یکی از اپشن یا همان قابلیت های اصلی دستگاه الپتیکال می توان به سرعت قابل تنظیم آن اشاره نمود چون سرعت تأثیر قابل توجهی بر روی میزان درگیری عضلات بدن دارد. خرید تردمیل را از این مجموعه با قیمت ارزان انجام دهید.

فاکتورهای مهمی که پیش از خرید الپتیکال بایستی در نظر بگیرید، عبارتند از سایز الپتیکال، بازۀ قدرت موتور و سرعت دستگاه، تجهیز بودن به دسته ثابت و متحرک، نحوۀ حرکت پدال ها، شیب اسکی فضایی، میزان وزن دستگاه، داشتن صندلی، صفحه نمایشگر و نوع مقاومت دستگاه الپتیکال می باشند. در حال حاضر مالکین باشگاه ها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت از میان مدل و برندهای مختلف الپتیکال باشگاهی و خانگی، به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()