لاستیک دانلوپ از برندهای معروف در بازار جهانی به شمار می رود که هم اکنون از سوی وارکنندگان لاستیک خودرو، شاهد عرضۀ مدل های مختلف این تایر ماشین می باشیم. لاستیک خودرو به دلیل تنوع بالایی که دارد، برای رانندگان توأم با دغدغه است. در اینجا شما را با برخی از ویژگی های مهم لاستیک دنلوپ و نحوۀ انتخاب تایر مناسب برای خودرو آشنا می سازیم.  فروش لاستیک دانلوپ بر اساس نوع ساختار در دسته بندی متفاوت منجمله تایرهای رادیال و بایاس صورت می پذیرد. هم اکنون فروشگاه چرخ و یدک توانسته در لیست محصولات تایرهای خودرو خارجی، موفق به عرضل انواع لاستیک دانلوپ رادیال و لاستیک نکسن گردند.

دسته بندی فروش لاستیک دانلوپ

امروزه عموم رانندگان متقاضی خرید لاستیک رادیال دانلوپ می باشند چون مبتنی بر تکنولوژی و فناوری روز ساخته شده اند. بدین ترتیب این نسل از لاستیک های خودرو سازگاری و سطح چسبندگی بیشتری با جاده های آسفالت دارند. یکی دیگر از شاخص های مهم در طبقه بندی لاستیک خودرو، شرایط آب و هوایی است که نقش مؤثر در انتخاب و خرید لاستیک خودرو دارد. به عنوان مثال در منطقه های کوهستانی، قطعاً خرید لاستیک نکسن و لاستیک دانلوپ زمستانی به مشتریان پیشنهاد داده می شود چون سازگاری لازم را با سطح جاده های خیس لغزنده و یخ زده برفی را دارند. بدین ترتیب راننده راحت تر می تواند فرمان خودرو را کنترل نمایند.

طراحی اصولی لاستیک های خودرو از دیگر موارد مهم و اساسی است که در تولید مدل های مختلف لاستیک دانلوپ و لاستیک نکسن می توان ملاحظه نمود چون طرح آج و گل برجسته روی دیوارۀ خارجی تایر تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودرو خواهد داشت. رانندگان متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توانند مناسب ترین لاستیک دانلوپ تمام فصل را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر در خصوص چگونگی تشخیص لاستیک استاندارد برای اتومبیل خود، می توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نموده و سپس همراه با گارانتی معتبر تایر مورد نظر خود را خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()