چینی کرد از محصولات پرفروش در بازار محسوب می گردد چون از تنوع بالا و کیفیت مرغوب برخوردار می باشند. چینی کرد از تولید کنندگان بزرگ در صنعت ساخت تجهیزات و لوازم بهداشتی ساختمان به شمار می روند که توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ انواع توالت فرنگی، توالت ایرانی، وال هنگ، روشویی و ... گردند. بدین ترتیب متناسب با طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام می توانید از مزایای محصولات چینی کرد بهره مند گردید. فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی با تلاش فراوان توانسته اند جهت جلب رضایت مشتریان، در لیست محصولات خود، اقدام به فروش چینی کرد در طرح های متنوع نمایند.

خرید محصولات چینی کرد

بدین ترتیب اگر به دنبال خرید چینی کرد هستید، متناسب با فضای سرویس بهداشتی، قادر به انتخاب محصولاتی با کیفیت خواهید بود.قیمت فروش محصولات چینی کرد بر اساس جنس و مدل آن تعیین می گردد و بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید چینی کرد با کیفیتی را خریداری نمائید. چینی کرد دارای قدمت طولانی در عرصۀ تولید محصولات بهداشتی ساختمانی از جنس سرامیک و چینی می باشند. بدین وسیله تولید کنندگان چینی کرد توانسته اند متناسب با نیاز بازار، محصولات متنوعی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تولید و به بازار عرضه نمایند.

توالت فرنگی از جمله محصولات چینی کرد به شمار می رود که می توانید در طرح های متنوع همچون توالت فرنگی وال هنگ مدل های کانسپت، دافنه و آرتا خریداری نمائید. توالت فرنگی یک تکه چینی کرد در مدل های متنوع تر همچون ویکتوریا، لویزا، فلوریا، آنتوریوم، آویسا، هلنا، آدنیس، آوینا، طاووس و ... به فروش می رسند. با مراجعه به وب سایت فروشگاه کاشی، سرامیک، لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی شیراز می توانید دسترسی به اکثر محصولات چینی کرد داشته باشید. پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، با آسودگی خاطر به صورت اینترنتی اقدام به سفارش محصولات چینی کرد با قیمت ارزان تر از بازار نمائید.

 فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی رضایی 

آدرس:شیراز، پارک قوری، نبش باهنر شمالی،پشت مانیتور تبلیغاتی

ایمیل:shop.rezaei@yahoo.com

شماره های تماس: 07138477968 - 07138477977 - 07138477976

تلفن همراه: 09174351192

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()