زغال لیمو سکه ای از دیگر انواع زغال رایج در بازار به شمار می رود. خیلی از افراد همچنان از مزایای زغال برای تهیۀ آتش در محیط های شهری استفاده می نمایند چون دیگر امکان دسترسی به چوب خشک فراهم نیست. در نتیجه با خرید زغال لیمو سکه ای ، حبه ای، قلم و غیره می توانید نیاز خود را مرتفع نمائید و آتش مورد نیاز خود را برای پختن کباب، طباخی و استعمال دخانیات فراهم آورید. اگر در پی خرید زغال لیمو سکه ای در بسته بندی مناسب هستید، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

خرید زغال لیمو سکه ای درجه یک

با توجه به اینکه تولید کنندگان از روش های سنتی و یا صنعتی برای تولید زغال لیمو سکه ای استفاده می نمایند، ممکن است سطح کیفیت آنها نسبت به تولیدات، تفاوت داشته باشد. بنابراین در زمان خرید زغال لیمو سکه ای بایستی توجه و دقت شما بر روی میزان کیفیت و انسجام قطعات زغال لیمو سکه ای باشد. در واقع زغال با کیفیت، عاری از ترک خوردگی و شکستگی است. ضمن آنکه از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار می باشد.

جهت تولید زغال لیمو سکه ای، می توان از چوب طبیعی و یا مصنوعی یا همان براده های چوب، زغال و پوست استفاده نمود. بنابراین میزان کیفیت محصولات تولید شده نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و قطعاً نقش اساسی بر روی قیمت زغال لیمو سکه ای در بازار خواهد داشت. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که دارید، به سهولت می توانید اقدام به خرید زغال لیمو سفره خانه ای و  زغال لیمو به صورت کیلویی نمائید.

با مراجعه به مراکز معتبر، به سهولت قادر به تأمین زغال لیمو سکه ای با کیفیت و ارزان خواهید بود. هم اکنون امکان خرید زغال چوب طبیعی و زغال فشرده وارداتی و داخلی برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. بدین ترتیب از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با آسودگی خاطر می توانید زغال با کیفیت و مرغوب مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 80
نمایش همه
علاقه مندی ها ()