کاغذ دیواری سه بعدی از رایج ترین طرح های محصولات دیوارپوش به شمار می رود که می توانید در سایزهای متفاوت آن را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. تفاوت قابل توجه میان نسخه های قدیمی و جدید کاغذ دیواری وجود دارد، ارتقاء کیفیت و سبک متفاوت طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی است. به عبارتی تولید کنندگان با بهره گیری از تکنیک های جدید در نرم افزارهای گرافیکی، موفق به چاپ پوستر دیواری سه بعدی در طرح های متفاوت و کاملاً جذاب گردند. فروشگاه دیوار دکور توانسته در لیست محصولات دیوارپوش، موفق به  فروش کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های متنوع و شیک مانند پوستر دیواری اسپرت گردند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

بدین ترتیب متناسب با کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، به سهولت می توانید از تنوع طرح کاغذ دیواری سه بعدی استفاده نمائید. مهمترین مزیت نسل جدید محصولات دیوارپوش منجمله پوستر دیواری سه بعدی، چاپ تصاویر کامل در ابعاد متفاوت است. در همین راستا هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی، بایستی به طور دقیق ابعاد محل نصب پوستر را در اختیار داشته باشید.

چرا که کاغذهای دیواری که دارای چاپ تصاویر مشخصی هستند، ممکن است با کات کردن و بریدن بخشی از آن، باعث ناقص شدن تصویر شده و زیبایی تصویر کاغذ دیواری سه بعدی را از بین ببرد. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید تغییرات خیره کننده و بسیار جذاب در قسمت های مختلف دکوراسیون بوجود آورید. هنگام خرید کاغذ دیواری، در نظر گرفتن ابعاد و طرح تصاویر در کنار کیفیت چاپ از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند که نقش پر رنگ در انتخاب آن دارد. البته قیمت خرید پوستر دیواری اسپرت  و سایر طرح ها نیز بر اساس عوامل مذکور تعیین می گردد.

جهت مقایسه و بررسی طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی برجسته مانند پوستر دیواری اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده، انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()