دستگاه فارادیک یکی از کاربردی ترین دستگاه های لاغری است که اکثر مراکز لاغری بدان تجهیز هستند. در این مقاله شما را با نحوۀ عملکرد دستگاه فارادیک و مزایای آن آشنا می سازیم. در این صورت افرادی که قصد راه اندازی مرکز لاغری دارند، می توانند با خرید دستگاه فارادیک ، مجموعۀ خود را به تجهیزات پیشرفته تر در این حوزه تجهیز نمایند. این نوع دستگاه به منظور بهبود جریان لنفاوی و همچنین دفع مواد زائد و بهبود عملکرد عضلات مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه اینترنتی HI LIFE چندین دهه است که در زمینۀ تأمین و فروش دستگاه های لاغری همچون دستگاه فارادیک فعالیت می کنند و به بهترین شکل ممکن می توانند شما را در انتخاب مناسب ترین مدل دستگاه فارادیک راهنمایی کنند.

انواع دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک در مدل های متفاوت منجمله دستگاه فارادیک 5 کانال رومیزی، دستگاه فارادیک 20 پد دیجیتال، دستگاه فارادیک لمسی، دستگاه فارادیک خانگی 4 کانال، دستگاه فارادیک 10 کانال باشگاهی، دستگاه فارادیک لمسی 12 کانال کنترل دار و ... عرضه می شوند. در نتیجه متناسب با بودجه ای که با توجه به قیمت دستگاه فارادیک در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید دستگاه لاغری فارادیک مورد نظر اقدام نمائید.

اگر به عنوان مؤسس مراکز لاغری و یا باشگاه هستید، می توانید با مشورت نمودن با کارشناسان مجرب و حرفه ای، بهترین مدل دستگاه فارادیک را انتخاب و خریداری نمائید. از مزایای کاربرد دستگاه فارادیک می توان به تقویت ماهیچه های زیرین توده های چربی اشاره نمود. ضمن آنکه به افزایش تعریق عروق و تصفیه رگ ها کمک می کند. با استفاده از این دستگاه لاغری، می توان بافت های چربی را تخریب نموده و فرآیند سوخت و ساز چربی را تسریع نمود. بدین ترتیب عملکرد عضلات را چندین برابر نمود. جهت خرید دستگاه لاغری فارادیک می توانید به فروشگاه اینترنتی های لایف مراجعه نموده و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت بهترین انتخاب را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

آدرس:تهرانپارس-بلوار پروین-خیابان شهید ارفاقی-تقاطع شادآلویی-پلاک 167

مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر 

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806 (واتس آپ)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()