ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از دیگر مدل های پرفروش برند نیزار کالا محسوب می گردد. همانطور که می دانید در گذشته تمامی دستگاه های ویدئو پروژکتور، وارداتی بودند و با قیمت گران آنها را تهیه می نمودند. لیکن در حال حاضر شاهد تولید و فروش ویدئو پروژکتور با برندهای ایرانی هستیم، که شرایط را برای خرید ویدئو پروژکتور ارزان فراهم نموده است. فروش ویدئو پروژکتور مدل T22 plus در این دسته بندی قرار گرفته می شود و بدین ترتیب مراکز آموزشی، شرکت ها، محیط های تجاری و مراکز مختلف جهت تأمین دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانند از مزایای آن استفاده نمایند. فروشگاه نیزار کالا همراه با تخفیف ویژه توانسته اند امکان خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus را فراهم نموده اند.

میزان مصرف برق ویدئو پروژکتور T22 plus

در ادامۀ مقالۀ این هفته به مهمترین ویژگی و قابلیت های دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می پردازیم. با کسب اطلاعات این چنینی، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. متناسب با محیط های آموزشی، با قیمت مناسب قادر به خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 plus خواهید بود که دارای قابلیت پخش تصاویر اچ دی را دارد. این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای پورت های HDMI، AUDIO و USB و همچنین ورودی میکروفن و اسپیکر می باشد.

میزان مصرف برق ویدئو پروژکتور مدل T22 plus برابر است با 240 ولت بوده و دارای باتری داخلی نیست و از اقلام همراه دستگاه می توان به آدابتور، دفترچه راهنما، کابل HDMI و ریموت کنترل اشاره نمود. بدین وسیله افرادی که تمایل به ایجاد سینمای خانگی دارند، می توانند از مزایای این مدل دستگاه ویدئو پروژکتور برخوردار شوند که از قیمت ارزان تر، نسبت به سایر محصولات هم ردۀ خود برخوردار می باشد. جهت خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، انتخاب و خرید خود را ثبت فرمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()