لوازم يدكى بيل مكانيكى كوماتسو را می توانید در بازار داخل تهیه نمائید که البته بایستی نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل فرمائید. طراحی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی است که قدرت کافی برای جا به جایی حجم قابل توجهی خاک، نخاله های ساختمانی و متریال مختلف را دارد. در همین راستا، گزینۀ مناسبی برای پروژه های ساختمانی، راهسازی، عمرانی و غیره محسوب می گردد. جهت حفر کانال، گودبرداری، لایروبی کف رودخانه، ایجاد خندق و ... از بیل مکانیکی استفاده می نمایند. بدیهی است که عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی قطعات بیل مکانیکی گردد و به همین دلیل راننده به دنبال خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد.

خرید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو

شرکت کوماتسو پارت در حوزۀ تأمین قطعات ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو گردند. بیل مکانیکی تجهیز به بازوی مفصلی بوده و دارای کابین گردان است که قابلیت چرخش کامل را دارد و بدین ترتیب راحت تر می تواند بر روی عملکرد باکت بیل کنترل داشته باشد. هر یک از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب و نقص فنی گردند. در نتیجه به رانندگان توصیه می کنیم که پیش از روشن نمودن بیل، نسبت به مرتفع نمودن ایرادات و تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو تعجیل نمائید.

در واقع عدم توجه به تعمیرات بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین، قطعاً صدمات وارده به بیل افزایش می یابد. به عنوان مثال سر بیل، موتور دیزلی، چرخ ها، دنده اسپراکت، زنجیر سفت کن، سلکتور، پمپ هیدرولیکی، فیلتر روغن، فیلتر هوا، استیک، شاسی و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که قسمت های مختلف آن را تشکیل می دهند. در نتیجه تعویض به موقع قطعات بیل مکانیکی آسیب دیده، می تواند هزینه های نگهداری بیل را کاهش دهد. در صورت نیاز به تأمین لوازم یدکی کوماتسو ژاپن می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت در ارتباط باشید.

شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()