نایلون حباب دار از جمله پلاستیک های پرفروش در بازار به شمار می رود که دارای شکل ظاهری متفاوت نسبت به سایر نایلون ها می باشد. مهمترین مزیتی که نایلون حباب دار دارد، این است که مانع از ورود ضربات شدید به محصولات بسته بندی می شود. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت بسته بندی محصولات تولید شده، می توانند اقدام به  خرید نایلون حبابدار  نمایند. این نوع پلاستیک جهت بسته بندی، نگهداری و حفاظت از اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در عرصۀ پلاستیک های صنعتی، توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، اقدام به تولید نایلون حباب دار در سایزهای مختلف نمایند.

انواع نایلون حباب دار

طراحی و تولید نایلون حبابدار به صورت پاکتی، کیسه ای و رولی صورت می گیرد. بدین ترتیب پس از بررسی تمام جوانب کار، می توانید بهترین مدل این نوع پلاستیک را تهیه نمائید. پلاستیک حبابدار به دلیل داشتن یک لایۀ حبابدار دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه، خط و خش و همچنین حرارت می باشد. بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف، می توانید از مزیت این نوع پلاستیک صنعتی استفاده نمائید.

خیلی از افراد جهت بسته بندی اقلام و اسباب کشی منزل، اقدام به خرید نایلون حباب دار و نایلون عریض می نمایند. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانند وسایل را بدون آسیب دیدگی جا به جا نمایند. نایلون حبابدار دو لایه ای از مقاومت بالایی برخوردار است. در حال حاضر تولید کنندگان این دسته از محصولات پلاستیکی توانسته اند موفق به تولید نایلون حبابدار سه بعدی گردند. این دسته از نایلون های حباب دار می تواند گزینۀ مناسبی برای بسته بندی اقلام در ابعاد بزرگ به شمار رود.

با این تفاسیر، قیمت خرید نایلون عریض و نایلون حباب دار بر اساس میزان ضخامت و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید با اطمینان خاطر از طریق دریا پلاستیک، با قیمت ارزان تر از بازار، انواع نایلون حبابدار را تهیه نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()