نایلون استرچ دارای خاصیت منحصر به فردی است که نمی توانید در سایر محصولات پلاستیکی مشاهده نمائید. عامل مهمی که هنگام خرید نایلون استرچ برای خریدار حائز اهمیت می باشد، میزان ضخامت لایۀ پلاستیک است. معمولاً نایلون استرچ پالت بند با ضخامت 24 میکرون تولید می شود که البته متناسب با نیاز مشتریان، تولید کنندگان می توانند در ضخامت های متفاوت آن را تهیه نمایند. اگر در پی خرید نایلون استرچ برای امور بسته بندی محصولات می باشید، می توانید از دستگاه های مخصوص به صورت دستی و یا مکانیزه استفاده نمائید.

خرید نایلون استرچ مات و شفاف

دریا پلاستیک از جمله تولید کنندگان بزرگ در عرصۀ پلاستیک به شمار می روند که توانسته اند بر حسب نیاز بازار، نایلون استرچ ، نایلون حبابدار، نایلون عریض و نایلون شیرینگ را تولید و در دسترس انتخاب و خرید صاحبان کسب و کار قرار دهند.

فروش نایلون استرچ در دو دسته بندی اصلی منجمله پلاستیک مات و شفاف انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولات، می توانید اقدام به خرید نایلون استرچ شفاف و یا مات نمائید. امروزه اکثر تولید کنندگان می توانند بر حسب نیازی که دارند، اقدام به خرید نایلون استرچ پالت بند نمایند. چون نقش بسزایی بر روی سرعت فرآیند بسته بندی و حمل و نقل محصولات در حجم انبوه دارد.

قیمت  فروش نایلون حبابدار  و نایلون استرچ بر اساس عواملی همچون میزان ضخامت، نوع و کیفیت آن تعیین می گردد. ضمن آنکه ابعاد رول پلاستیک استرچ بر روی قیمت آن مؤثر می باشد. هم اکنون متناسب با مصارف خانگی و صنعتی به سهولت قادر به خرید نایلون استرچ خواهید بود. از ویژگی و مزیت های نایلون استرچ می توان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. در واقع به دلیل استحکام بالا و در عین حال خاصیت کشسانی که از آن برخوردار است، می توان جهت بسته بندی اقلام بزرگ از آن استفاده نمود. ضمن آنکه میزان مصرف پلاستیک را می توان به حداقل رساند.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()