طرح توجیهی منطبق بر موضوعات مختلفی انجام می پذیرد چون ارتباط مستقیم با ایده های و سرمایه گذاری های مختلف دارد. جهت انجام یک سرمایه گذاری جدید و یا توسعۀ کسب و کارهای قدیمی، نیاز است که پیش از هر اقدامی، به یک سری پرسش ها پاسخ داد. بررسی نقاط قدرت، ضعف و فرصت ها را می توان در گزارش طرح توجیهی با جزئیات بیشتری گردآوری نمود. در این صورت یک سرمایه گذار راحت تر می تواند نسبت به فعالیت هایی که قصد انجام دادن آن را دارد، تصمیم بگیرد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با بهره گیری از مهندسین مجرب و متخصص، توانسته اند موفق به ارائه ی خدمات طرح توجیهی کسب و کار گردند.

نکات ارزشمند در نوشتن طرح توجیهی

همواره برخی از افراد تمایل دارند وارد یک بازار جدید شوند و یا فعالیتی که دارند را توسعه دهند. از این رو دست به اقدامات و سرمایه گذاری می نمایند. لیکن اطلاعاتی در رابطه با وضعیت فعلی بازار ندارند و این مسئله باعث می گردد که نتیجۀ راه اندازی ایدۀ جدید با شکست رو به رو شود. به همین دلیل گردآوری مطالب تخصصی در خصوص تجزیه و تحلیل بازار فعلی تحت عنوان طرح توجیهی، می تواند راهنمای خوبی برای یک سرمایه گذار به شمار رود. به عبارتی چنین مجموعه هایی با امکان سنجی، مشخص نمودن نیازهای اولیۀ پروژه، ارزیابی بازار، میزان بودجه و سرمایۀ مورد نیاز و مواردی از این قبیل اقدام به نوشتن طرح توجیهی نمایند.

بنابراین راحت تر می توانند از نتایج بدست آمده بهره مند گردند. در گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی سنگ مصنوعی به طور دقیق هزینه کل پروژه محاسبه می گردد. در واقع یک ارزیابی و خلاصه ای از هزینه ها برآورد می شود تا سرمایه گذار بهتر بتواند از آیندۀ سرمایه گذاری خود مطلع گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع تماس حاصل فرمائید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()