در بازار امروز، شاهد گسترش فروش ویدئو پروژکتور هستیم چون روز به روز بر میزان مصرف کنندگان این دستگاه پخش کنندۀ تصویر افزوده می شود. دستگاه ویدئو پروژکتور که با اسامی مختلف منجمله دیتا پروژکتور، پروجکشن و مدیا پروژکتور شناخته می شود، مجهز به پرده نمایشگر متحرک است. بدین ترتیب امکان ارتباط با دستگاه های منبع دیجیتال و در نهایت انتقال و پردازش داده های صوتی و تصویری را بر روی پردۀ نمایش فراهم می آورد. به همین دلیل  خرید ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T44 را می توانید در تمامی مراکز آموزشی، سالن های همایش و غیره ملاحظه نمائید. ضمن آنکه برخی از افراد متقاضی خرید این دستگاه برای ایجاد سینمای خانگی هستند که می توانند از طریق فروشگاه نیزار کالا انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور پرتابل

اگر در پی تأمین ویدئو پروژکتور هستید، بایستی پورت های ورودی و خروجی دستگاه را بررسی نمائید و متناسب با منابع دیجیتالی که از آن برخوردار هستید، بهترین دستگاه دیجیتالی را خریداری نمائید. جهت ایجاد محیط آموزشی مدرن، بایستی از امکانات پیشرفته بهره گرفت و خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس عوامل متعددی منجمله طول عمر لامپ و نوع قطعات تشکیل دهندۀ دستگاه تعیین می گردد.

با خرید مینی ویدئو پروکتور، دیگر نیاز نیست نگران چگونگی و تجهیز بودن یک مکان به تلویزیون بود چون با ایجاد ارتباط میان این دستگاه و سایر تجهیزات منجمله لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی هوشمند، دوربین های فیلمبرداری، دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن می توان در ابعاد بزرگ تر تصاویر را ملاحظه نمود. در این صورت راحت تر می توان به تماشای فیلم و سریال، بازی گروهی و غیره پرداخت. در صورت نیاز به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت وای فای مانند ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید که سطح دسترسی شما به کلیۀ محصولات فراهم می باشد.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 88
نمایش همه
علاقه مندی ها ()