دستگاه ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین تجهیزات دیجیتالی به شمار می رود که مراکز و مجموعه های مختلفی علاقه مند به خرید چنین دستگاهی هستند. ویدئو پروژکتور مدل T44 یکی از به روزترین محصولات نیزار کالا محسوب می گردد که افراد زیادی تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 دارند چون از عملکرد فنی بالا برخوردار است. هنگام تأمین ویدئو پروژکتور بررسی مشخصات فنی دستگاه برای شما ضرورت دارد چون به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید. خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 برای محیط های آموزشی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد چون قابلیت به کارگیری در محیط نیمه تاریک را دارد.

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 با سیستم عامل اندروید

همواره در انتخاب ویدئو پروژکتور، میزان طول عمر لامپ دستگاه و همچنین میزان مصرف باتری را ملاک خود قرار دهید. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به وب سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ تولید و فروش ویدئو پروژکتور فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا، مدل های متنوعی از دستگاه های پروجکشن را به بازار عرضه نمایند.

جهت تماشای فیلم و سریال، ارائه کنفرانس، بازی گروهی و مواردی از این قبیل می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44 بهره مند گردید. این دستگاه به امکانات پیشرفته ای تجهیز می باشد که امکان ارتباط با امواج وای فای را با سایر تجهیزات دیجیتالی فراهم می آورد. این دستگاه دارای پورت های خروجی S-Video، HDMI، AUDIO و همچنین USB می باشد. علاوه بر آنکه دارای ورودی میکروفن و اسپیکر می باشد و با استفاده از پرده نمایشگر متحرک، امکان نمایش هر داده صوتی و تصویری را در ابعاد معین فراهم می آورد. در صورت نیاز به بررسی بیشتر مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T44 و   خرید ویدئو پروژکتور  می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت فرمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()