نیزار کالا از برندهای معروف در حوزۀ فروش ویدئو پروژکتور ایرانی به شمار می رود. ویدئو پروژکتور مدل T48 از جمله محصولات پیشرفتۀ این برند شناخته شده محسوب می گردد که می توانید با شرایط تخفیف ویژه از طریق فروشگاه نیزار کالا خریداری نمائید. این دستگاه پروژکتور دارای یک سری مشخصات فنی منحصر به فرد است که در ادامۀ مقاله دقیق تر بدان می پردازیم. فروش ویدئو پروژکتور مدل T48  در لیست دستگاه های پروژکتور پیشرفته ای است که تجهیز به قابلیت برقراری ارتباط بدون کابل می باشد.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور T48

این در حالی است که ویدئو پروژکتور T48 تجهیز به سیستم عامل اندروید می باشد. از دیگر ویژگی و مشخصه های فنی ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به پرتابل بودن آن اشاره نمود که امکان جا به جایی این دستگاه برای کاربران راحت تر صورت می پذیرد. این دستگاه دارای لامپ LED با طول عمر 5 هزار ساعت در حالت معمولی و اکو می باشد که از دوام بالایی برخوردار است. در نتیجه مراکزی که در مدت زمان طولانی نیازمند به استفاده از دستگاه پروژکتور هستند، خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 را به آنان پیشنهاد می دهیم.

این دستگاه پروجکشن می تواند گزینۀ مناسبی برای سالن های همایش و کنفرانس ها در مراکز آموزشی و همچنین مؤسسات و شرکت ها محسوب گردد. ضمن آنکه قابلیت پخش تصاویر اچ دی و فول اچ دی توسط این دستگاه پروژکتور برای کاربر دستگاه امکان پذیر می باشد. بدین ترتیب انتخاب ویدئو پروژکتور مدل T48 به عنوان یکی از گزینه های اصلی از سوی افراد در نظر گرفته می شود. البته به دلیل قیمت بالایی که نسبت به سایر دستگاه های پروژکتور دارد، عمدتاً مجموعه های بزرگ خواستار خرید این دستگاه هستند چون برای مدت زمان طولانی می توانند این دستگاه را روشن نگه دارند. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور T48 ، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()