ویدئو پروژکتور از جمله کاربردی ترین دستگاه های دیجیتالی است که دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد زیادی در حوزۀ تولید دستگاه های پروجکشن فعالیت می کنند و این مسئله باعث گردیده تا سطح امکانات و قابلیت های دستگاه را بهبود ببخشند. به طور کلی دستگاه های ویدئو پروژکتور در محیط های آموزشی و تجاری مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و به نوعی جزء الزامات محسوب می گردد. در همین راستا شاهد تولید و فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متفاوت منجمله ویدئو پروژکتور خانگی، ویدئو پروژکتور تجاری، ویدئو پروژکتور آموزشی، ویدئو پروژکتور جیبی و مینی ویدئو پروژکتور می باشیم. جهت اطلاع از ویژگی و قیمت ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید به صورت اینترنتی همراه با گارانتی معتبر اقدام به  خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با سیستم عامل اندروید 9 نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی

بدین ترتیب فروشگاه نیزار کالا به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع فعالیت دارند. بدین ترتیب با استفاده از تخصص و تجربیات مهندسین مجرب، توانسته اند امکان خرید مینی ویدئو پروژکتور را با مشخصات فنی متفاوت فراهم آورند. بدین ترتیب مراکز آموزشی و تجاری متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین ویدئو پروژکتور را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمایند. خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 و سایر مدل ها را از سایت نیزار کالا انجام دهید. 

هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور ، با بررسی مشخصات فنی دستگاه، راحت تر می توانید مدل این دستگاه را برای خود انتخاب نمائید. بدون شک میزان رزولوشن تصویر، شدت روشنایی لامپ، سطح کنتراست، نوع درگاه اتصالات دستگاه، میزان قابلیت بزرگ نمایی لنز، نوع منبع تأمین کننده نور و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که هر کدام از آنها بر روی سطح عملکرد دستگاه تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین متناسب با فضایی که قصد استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور را دارید، بایستی مدل مناسب و کاربردی تری را تهیه نمائید. 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()