در صورت تمایل به خرید لاستیک کومهو می توانید به مراکز معتبری همچون فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه از جمله وارد کنندگان بزرگ در عرصۀ لاستیک، توانسته اند امکان خرید این محصول را با برندهای معتبر جهانی همچون خرید لاستیک کومهو ، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک میشلن و ... را برای مشتریان فراهم آورند. پهنای تایر، نسبت ابعاد لاستیک خودرو، نحوۀ تولید، میزان قطر رینگ، وزن قابل تحمل، نوع تایر و سایر لاستیک از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام مشاهدۀ مدل های مختلف لاستیک کومهو، با مشخصات فنی لاستیک فابریک اتومبیل خود تطبیق دهید.

خرید لاستیک کومهو در سه دسته بندی اصلی

نوع لاستیک در سه دسته بندی اصلی تقسیم می شوند که می توان به P (لاستیک های مناسب برای اتومبیل های سدان، شاسی بلند، ون و وانت)، LT (لاستیک های مناسب برای خودروهای باری سبک) و T (لاستیک های مناسب برای تایر یدکی) اشاره نمود. بنابراین در زمان خرید لاستیک کومهو بایستی به حروف لاتین و نشانه های درج شده بر روی لاستیک توجه نمود. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید مناسب ترین لاستک را متناسب با مدل اتومبیل سواری، باری و غیره انتخاب و خریداری نمائید.

معمولاً یک عدد سه رقمی بعد از حرف نشان دهندۀ مدل تایر، درج می گردد که به عنوان پهنای تایر شناخته می شود. بنابراین منطبق بر لاستیک فابریک خودرو، بایستی مقدار پهنای تایر به درستی انتخاب گردد چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودرو و به نوعی فرمان پذیری آن خواهد داشت. اگر در پی تعویض لاستیک های اتومبیل سواری خود هستید، توصیه بر این داریم که با دقت به بررسی مشخصات فنی مدل های مختلف لاستیک کومهو بپردازید. در این صورت با آسودگی خاطر، می توانید برای  خرید لاستیک هانکوک و لاستیک کومهو اورجینال به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین تایر را همراه با گارانتی معتبر، به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()