فروش اینترنتی لاستیک، شرایطی را برای مشتریان فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، نوع جاده و شرایط جوی می توانید اقدام به خرید لاستیک استاندارد نمائید. مهمترین مزیتی که خدمات فروش اینترنتی لاستیک دارد، این است که افراد سطح دسترسی بهتری به مشخصات فنی محصولات خواهند داشت و بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک تصمیم بگیرید. فاکتورهای مهمی همچون میزان سایش، ترکیبات و مواد اولیۀ سازندۀ لاستیک، سطح چسبندگی، میزان مقاومت حرارتی، حداکثر فشار باد تایر، سال تولید و حداکثر سرعت مجاز بر روی انتخاب و خرید لاستیک تأثیرگذار می باشند. فروشگاه چرخ و یدک چند سال متوالی است که در حوزۀ فروش تایر خودرو، توانسته اند موفق به فروش لاستیک های سواری، شاسی بلند و غیره گردند.

فروش اینترنتی لاستیک همراه با گارانتی معتبر

با توجه به تعدد مراکز در حوزۀ فروش اینترنتی لاستیک ، همواره بر این موضوع مهم تأکید دارید که به مراکز معتبر و مطمئن برای خرید لاستیک مراجعه نمائید. عوامل متعددی در خصوص انتخاب لاستیک تأثیرگذار می باشد که مالکین خودرو، پس از بررسی کلیۀ عوامل مذکور، راحت تر می توانند اقدام به خرید لاستیک نمایند. مشخصات فنی و اصل بودن محصول از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که بایستی در زمان خرید لاستیک از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

فروش اینترنتی لاستیک می تواند به عنوان روشی مؤثر و جایگزین فروش حضوری محسوب گردد که در حال حاضر از سوی خیلی از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. بنابراین هنگام خرید لاستیک خودرو، توصیه بر این داریم که با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک، سطح اطلاعات خود را ارتقاء بخشیده و سپس با آسودگی خاطر می توانید، در صورت لزوم به مراکز فروش در سطح بازار مراجعه نموده و از نزدیک بهترین لاستیک را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که  خرید لاستیک از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت کاملاً تضمین شده صورت می پذیرد.

  فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()