اتوبار نوعی فعالیت خدماتی است که توسط برخی از مراکز باربری به مشتریان ارائه داده می شود. در این صورت اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد اسباب کشی منزل و یا محیط اداری و تجاری را دارید، می توانید از وسایل نقلیۀ باری و همچنین کارگران مجرب مراکز اتوبار بهره مند گردید. چنین مجموعه هایی به دلیل برخورداری از امکانات و وسایل نقلیۀ باری مناسب، با آسودگی خاطر می توانند بهترین خدمات اتوبار و باربری را به مشتریان ارائه دهند. اگر در پی استفاده از خدمات این چنینی هستید، بایستی با مراکز حرفه ای اتوبار تماس حاصل فرمائید و مرکز اتوبار آزادی با سال ها فعالیت حرفه ای قادر به ارائه چنین خدماتی برای اسباب کشی منزل می باشند.

حمل بار و اسباب کشی منزل توسط مرکز اتوبار

بدین ترتیب متناسب با امور باربری که در نظر دارید، می توانید بدون خسارت و آسیب دیدگی به لوازم خانگی، خدمات اتوبار را ارائه دهید. این واقعیت، که هیچ کس نمی تواند در مدت زمان کوتاهی، فرآیند اسباب کشی را بدون آسیب دیدگی انجام دهید. بدون دغدغه و نگرانی قادر به بهره مندی از خدمات اتوبار و باربری خواهید بود چون تعدد چنین مراکزی در سطح شهر افزایش یافته است. البته معتبر بودن چنین مراکزی از اهمیت بالایی برخوردار است چون جا به جایی ایمن وسایل بزرگ حائز اهمیت می باشد.

اگر در حوزۀ خدمات اتوبار و  باربری نیاز به دریافت خدمات دارید، می توانید از تجربیات مرکز اتوبار آزادی بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر با اطمینان خاطر، قادر به ارائه خدمات بسته بندی ایمن وسایل و لوازم خانگی بزرگ می باشند که بتوانند از ورود ضربات شدید به کالاهای مختلف جلوگیری نمایند. چنین مجموعه هایی همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند که بتوانند بیش از گذشته رضایت آنان را جلب نمایند. با استفاده از خدمات اتوبار آزادی، در مدت زمان کوتاه و بدون خسارت و آسیب دیدگی به وسایل می توانید امور اسباب کشی خود را انجام دهید.

 

 اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()