گریدر یکی از مهمترین ماشین آلات سنگینی است که تا کنون کاربرد آن را در بسیاری از پروژه های عمرانی و راهسازی مشاهده نموده اید و تأمین قطعات گريدر كوماتسو برای مالکین آن حائز اهمیت است. گریدر تجهیز به تیغه یا تخته قالب است که جهت هموارسازی و شیب سازی جاده های خاکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه سالم بودن لبه برش تیغه های گریدر در کیفیت عملیات تأثیرگذار می باشد. لازم به ذکر است که همواره وضعیت سلامت تیغه گریدرها بایستی مورد بررسی قرار گرفته شوند. بدین ترتیب، در صورت لزوم بایستی هر چه زودتر نسبت به تعویض لوازم یدکی و خرید قطعات گريدر كوماتسو اقدام نمود. شرکت کوماتسو پارت در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش انواع قطعات گریدر کوماتسو گردند چون مدل های متنوعی از این ماشین در اجرای پروژه های راهسازی مشاهده می شود.

خرید قطعات اورجینال گریدر کوماتسو

از آنجایی که تیغه قبل از تعویض دچار فرسایش بیش از حد شده باشد، در این صورت تخته قالب بیشتر در معرض خطر قرار گرفته می شود. بدین ترتیب اگر لبه های تیغه و پیچ های نگهدارنده دچار شکستگی شوند، نیاز به بررسی تمامی قطعات گریدر کوماتسو ، در این قسمت می باشد که بتوان با لوازم یدکی جدید تعویض نمود. فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر گیربکس از جمله انواع فیلتر گریدر به شمار می روند که در لیست لوازم یدکی گریدر کوماتسو توسط برخی از مراکز به بازار عرضه می شوند.

اسلاید تیغه از جمله قطعات اصلی گریدر محسوب می گردد که به تخته قالب اجازه می دهد که بتواند بر روی یک مسیر چرخشی حرکت داشته باشد. این قطعه از جمله قطعاتی است که بایستی هر ماه و حتی زودتر مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و بیش از فرسودگی بیش از اندازه، با قطعۀ جدید تعویض گردد. جهت استعلام قیمت خرید لوازم یدکی گريدر كوماتسو و خرید آنها به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید با کادر فروش شرکت کوماتسو پارت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()