آب به طور طبیعی دارای آلودگی و املاح معدنی است که موجب رسوب زدگی سطوح می گردد. آب متشکل از اجزای اصلی حلال (آب) و مواد حل شونده (انواع نمک و یون) می باشد. آب مقطر طی یک فرآیند مشخص تولید می شود و عاری از هر گونه آلودگی و املاح است. در واقع آب هنگامی که در معرض حرارت قرار گرفته می شود، بخار شده و نمک در کف ظرف باقیم می ماند. با سرد کردن بخار آب، آب مقطر تولید می شود. بدین ترتیب می توان آب خالصی را بدست آورد که کاربرد خاص خود را در صنایع مختلف داشته باشد. جهت خرید آب مقطر می توانید از طریق فروشگاه کیمیا تهران اسید اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش مواد شیمیایی و همچنین فروش آب مقطر و غیره فعالیت دارند.

خرید اینترنتی آب مقطر

با توجه به وجود ناخالصی در آب، به مرور زمان شاهد ایجاد رسوب بر روی ظروف و سیستم های مختلف خواهیم بود. از آب مقطر در صنایع مختلف استفاده می گردد. به عنوان مثال از آب مقطر در به کارگیری سیستم و دستگاه های حساس منجمله کوره های القایی، تولید دارو، امور شستشو و آبکاری قطعات فلزی، امور آزمایشات تشخیص طبی، امور درمانی در بیمارستان ها، کاربردهای حساس نظامی و ... استفاده می گردد. البته به منظور به کارگیری در سیستم های خنک کاری کوره ها، انجام واکنش های شیمیایی، شستشوی قطعات حساس و صنایع مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

آب مقطر عاری از املاح و رسوبات است و بدین ترتیب نیاز نیست نگران رسوب زدگی و گرفتگی سیستم لوله کشی های آب در صنایع مختلف باشیم. به همین دلیل بیش از گذشته شاهد گسترش مصارف و خرید آب مقطر در سطح کشور هستیم. این در حالی است که کاربرد جهانی دارد و از مزایای زیادی برخوردار می باشد. هم اکنون جهت خرید اسید سیتریک و آب مقطر می توانید به فروشگاه اینترنتی کیمیا تهران اسید مراجعه نمائید.

کیمیا تهران اسید

خیابان مطهری-روبروی میرعماد- پلاک۲۶۲-طبقه اول- واحد ۱شرقی

Phone:02188308030

Mobile: 09128708457

Email: info@tehranacid.ir

Web: Tehranacid.ir

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()