لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را می توانید از طریق وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. بلدوزر از دیگر ماشین های سنگینی است که در کنار لودر مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین در صورت لزوم به  خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو ، بایستی مشخصات فنی بلدوزر و قطعۀ مورد نظر اشاره گردد. چرا که توسط کمپانی کوماتسو، مدل های متنوعی از بلدوزر تولید و روانۀ بازار می شوند. بدون شک تعویض فیلترات، بلبرینگ، فشنگی حرارت آب، پیچ و مهره های زیربندی، موتور، سر سیلندر، کاسه نمد، صفحه گرافیت، زنجیر کامل و ... برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که ممکن است در مدل های متفاوت بلدوزر، از قطعات متفاوت بهره گرفته باشند.

تأمین انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

بلبرینگ نوعی چرخ دنده از خانوادۀ یاتاقان محسوب می گردد که به منظور تحمل وزن بارهای شعاعی و محوری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بلبرینگ دارای کاربرد گسترده ای در عملکرد ماشین آلات سنگین همچون بلدوزر و لودر می باشد و به همین دلیل خراب شدن این قطعه، حائز اهمیت است و بایستی از سوی راننده مورد توجه قرار گرفته شود.  بنابراین هنگام   خرید قطعات بلدوزر کوماتسو  ، از طریق پارت یدک راهسازی می توانید هر یک از قطعات مورد نیاز خود را استعلام نمائید.

هر چه سریع تر نسبت به تعویض بلبرینگ و سایر لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو که دچار آسیب دیدگی شده اند، اقدام نمایند. انواع فیلترات از جمله فیلتر روغن سطلی بلدوزر نقش بسزایی در فرآیند خنک سازی موتور و همچنین کاهش حرارت بالای موتور دارد. بنابراین با مصرف مقدار معین از بلدوزر، می بایست نسبت به تعویض فیلتر روغن تصفیه روغن نمود چون کاربرد مهمی در فرآیند پاکیزگی روغن و افزایش طول عمر روغن به کار رفته در موتور خواهد داشت. به طور کلی تعویض به موقع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می تواند از ورود خسارت های سنگین به قسمت های مختلف ماشین جلوگیری کند.

   پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()