پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین روش برای جلوگیری از سقوط سنگ نما بر روی زمین می باشد. از آنجایی که بسیاری از ساختمان ها با نمای سنگ ساخته می شوند، بدون شک، عوامل متعددی منجمله بلایای طبیعی، عوامل انسانی مثل اجرای غیر اصولی اسکوپ زنی و نصب سنگ نما می توانند در گذر زمان باعث ترک خوردگی و در نهایت ریزش آنها گردد. جهت پیشگیری از چنین اتفاقی، برخی از افراد که در حوزۀ خدمات ساختمانی مانند خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و  شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کنند، توانسته اند از مزایای پیچ و رولپلاک برای محکم نمودن سنگ های نما استفاده نمایند. چندین سال است که گروه کار در ارتفاع نماروز با اتکاء به نیروی متخصص و همجنین تجهیزات مناسب، توانسته اند سطح خدمات خود را گسترش داده و این چنین موفق به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان گردند.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

به طور کلی اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما، به منزلۀ ایمن سازی مصالح ساختمانی است. همواره اجرای چنین کارهایی، بایستی از سوی مدیران و مالکان ساختمان های بلند مرتبه، جدی در نظر گرفته شود. بی توجهی نسبت به چنین موضوعاتی، می تواند مانع از بروز خسارت سنگین جانی و مالی گردد. جهت انجام چنین اقدامی، تکنسین مربوطه اقدام به ایجاد سوراخ هایی بر روی سنگ های نما می نماید. سپس با مد نظر قرار دادن میزان ضخامت سنگ نما، مناسب ترین سایز پیچ را برای نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انتخاب می نمایند.

با این تفاسیر، هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس جنس پیچ و رولپلاک و میزان حجم کار تعیین می گردد. بدین ترتیب برج های بزرگ و بلند مرتبه نیاز دارند که هر چند وقت یکبار نسبت به نوع مصالحی که در نمای آن به کار گرفته می شود، بایستی مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند و سپس بهترین روش را برای امور تعمیرات نمای ساختمان در نظر بگیرند. جهت انجام تخصصی نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و  شستشوی نمای ساختمان با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()