خدمات رادیولوژی دندان نسبت به گذشته تغییر یافته است و مهندسین توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته موفق به ساخت دستگاه های رادیولوژی پیشرفته دندان گردند. لازم به ذکر است که اجرای تصویربرداری دندان بهترین روش برای مطلع شدن نسبت به ایرادات و مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان به شمار می رود. اگر به مطب های دندانپزشکی برای معاینۀ دندان های خود مراجعه کرده باشید، قطعاً در اولین مراجعه، دندانپزشک به شما اجرای رادیولوژی دندان را پیشنهاد می دهد. چندین سال از فعالیت مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل می گذرد و این مجموعۀ معتبر توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته موفق به ارائه بهترین  خدمات رادیولوژی دندان به مراجعین محترم گردند.

هدف از انجام رادیولوژی دندان

همانطور که می دانید، مشکلات متعددی وجود دارد که افراد با رو به رو شدن با آنها، مجبور شده به مطب های دندانپزشکی مراجعه نمایند. پوسیدگی دندان، وجود دندان های نهفته، ایجاد عفونت و آبسه دندانی، بهم ریختگی در فرآیند رشد دندان ها، کشیدن دندان، اجرای کامپوزیت دندان، وجود غده های نهفته، عصب کشی و ... برخی از اختلالاتی است که افراد هنگام مواجه با آنها، می بایست اقدام به تصویربرداری نمایند. بدون شک نتایج رادیولوژی دندان به صورت دو بعدی و سه بعدی می تواند راهنمای خوبی برای تشخیص ایرادات بوجود آمده برای فرد محسوب گردد.

این چنین، دندانپزشک با اطلاعات دقیق تر می تواند روش مناسبی برای درمان بیماری فرد انتخاب نماید. بررسی بیماری پریودنتال ، وجود کیست در استخوان های فکین، شناسایی تومور در ناحیۀ دهان، وضعیت آسیب دیدگی دندان ها، اختلالات مفصل گیجگاهی، وضعیت شرایط فک و لثه، تشخیص نوع ردر رفتگی فک، ارتودنسی دندان ها و ... از جمله مواردی هستند که به هیچ عنوان نمی توان آنها را به ملاحظۀ دندان ها تشخیص داد.

بنابراین اجرای رادیولوژی دندان، بهترین روش برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان محسوب می گردد. بدین ترتیب با مراجعه به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، می توانید هر گونه خدمات پیشرفته در زمینۀ تصویربرداری داخل دهانی و خارج دهانی مانند خدمات سی تی اسکن دندان  را در مدت زمان اندک انجام دهید.

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()