پنل دوش حمام از جمله تجهیزات جدیدی است که در طراحی فضای داخلی حمام مورد استفاده قرار گرفته می شود. پنل دوش حمام نوعی شاور پنل است که متشکل از شیر حمام، علم دوش و انواع ماساژور می باشد. معمولاً پنل های دوش حمام به صورت روکار نصب می شوند و عمدتاً هیچ اثری از اتصالات و لوله ها در نمای بیرونی آن مشاهده نمی شود. در حال حاضر اکثر سازندگان ساختمان های مسکونی، علاقه مند به  خرید پنل دوش حمام در طرح های متنوع و شیک می باشند، که بتوانند تغییرات قابل توجهی در فضای چنین دکوراسیون هایی بوجود آورند، ضمن آنکه بسیار کاربردی است و حس خوشایندی از حمام کردن را برای فرد فراهم می آورد. فروشگاه علائدین از جمله مراکزی است که در زمینۀ فروش تجهیزات ساختمانی، انواع پنل دوش حمام استیل را به مشتریان عرضه می کنند.

خرید اینترنتی پنل دوش حمام در طرح های شیک

نکتۀ مهمی که می بایست هنگام خرید پنل دوش حمام در نظر بگیرید، با طراحی چندین مجزای خروجی برای جریان آب، بایستی قطعات دارای خاصیت ضد رسوب باشند که مانع از گرفتگی مجراها نگردد. از قسمت های اصلی پنل دوش حمام می توان به وان پرکن، دوش دستی، ماشاژور یا بادی جت و سردوش ثابت اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانید طرح مناسبی از پنل دوش حمام را تهیه نمائید.

معمولاً جنس اجزای اصلی پنل دوش حمام از آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی و اکسیداسیون می باشد که با پوشش کروم آبکاری می شوند. در این صورت مقاومت زیادی در برابر رطوبت و رسوب گرفتگی خواهند داشت. عمدتاً ابعاد پنل دوش حمام در ارتفاع 150 الی 200 سانتی متر و عرض 25 الی 35 سانتی متر در نظر گرفته شده و ساخته می شوند. پنل های دوش حمام که در ابعاد بزرگ طراحی می شوند مجهز به صندلی می باشند. جهت انتخاب و  خرید کاسه روشویی و پنل دوش حمام به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر با اطمینان خاطر می توانید تجهیزات ساختمانی مناسبی را سفارش دهید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328  

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053   

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()