هم اکنون متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توانید کتابخانه چوبی ساده و شیکی را خریداری نمائید. از جمله طرح های متنوع کتابخانه می توان به کتابخانه ساده، کتابخانه پلکانی، کتابخانه فانتزی، کتابخانه دیواری، کتابخانه داربستی و ... اشاره نمود. امکان به کارگیری هر کدام از آنها در طراحی دکوراسیون های مختلف فراهم می باشد.

در  خرید کتابخانه خانگی ، تنها شکل ظاهری آن حائز اهمیت نیست بلکه پارامترهایی همچون میزان عمق قفسه ها، تعداد طبقات، جنس متریال به کارفته و ابعاد و ترکیب رنگبندی به کار رفته تأثیرگذار می باشند. فروشگاه بهسازان چوب بر اساس فعالیتی که دارند، توانسته اند موفق به فروش کتابخانه در طرح های مدرن و کلاسیک گردند.

سفارش اینترنتی کتابخانه

با مد نظر قرار دادن متراژ فضای خالی در دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق مطالعه و یا اتاق شخصی خود، می توانید بهترین انتخاب و خرید کتابخانه چوبی را داشته باشید. معمولاً کتابخانه چوبی در طیف های رنگی تیروه و همچنین روشن به فروش می رسند. بدین ترتیب افراد متناسب با میزان نورگیری خانه و ترکیب رنگبندی که در طراحی دکوراسیون داخلی به کار رفته است، می توانند بهترین انتخاب رنگ را برای کتابخانه در نظر بگیرند.

تولید کنندگان کتابخانه چوبی ، به منظور جلب رضایت مشتریان توانسته اند نحوۀ قرارگیری قفسه ها را منعطف در نظر بگیرند. به عنوان مثال افرادی که دارای زونکن و مجلاتی در ارتفاع و عرض بزرگ تر هستند، راحت تر می توانند از فضای موجود برای قرار دادن آنها استفاده نمایند. البته انتخاب عمق کتابخانه به نحوی است که ترکیب و هماهنگی دکوراسیون و نمای بیرونی کتابخانه را تحت تأثیر قرار نمی دهد. فروش کتابخانه خانگی در طرح های متفاوت صورت می پذیرد، بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که برای خرید چنین محصولی در نظر گرفته اید، می توانید بهترین و کاربردی ترین کتابخانه را خریداری نمائید. جهت مشاهدۀ طرح های متنوع و شیک کتابخانه چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و با قیمت ارزان تر از بازار خرید خود را ثبت کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()