آموزشگاه شیرینی پزی، محل مناسبی برای آموزش تکنیک های مختلف در این زمینه می باشد. همانطور که می دانید بسیاری از افراد علاقه مند به کار شیرینی پزی و کیک پزی هستند و به همین دلیل، جهت آشنایی بیشتر با روش های مختلف پختن کیک و شیرینی، می توانند در   آموزشگاه شیرینی پزی ثبت نام نمایند. از دیگر مزیت های شرکت در مراکز آموزشگاه شیرینی پزی می توان به دریافت مدرک بین المللی کیک پزی اشاره نمود که امکان استفاده از آن برای أخذ مجوز جهت راه اندازی کسب و کار قنادی در کشورهای دیگر فراهم می باشد. آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان بیش از یک دهه است که توانسته اند فعالیت در زمینۀ برگزاری کلاس های کیک پزی و شیرینی پزی در سطح خانگی و صنعتی داشته باشند.

مزیت حضور در آموزشگاه شیرینی پزی

بدین ترتیب علاقه مندان به این حوزه، می توانند به صورت اصولی با روش های مختلف کیک پزی و انواع شیرینی پزی سنتی برای کشورهای مختلف آشنا شوند. در آموزشگاه شیرینی پزی، هنرجویان می توانند به صورت کاملاً عملی کلیۀ دوره های مربوطه را بگذرانند و زودتر به بازار کار وارد می شوند. اگر به دنبال کسب مهارت شیرینی پزی و کیک پزی بر اساس متدهای جدید هستید، شرکت در دوره ها و کلاس های تخصصی در آموزشگاه شیرینی پزی می تواند این موقعیت عالی را برای شما بوجود آورد. هم اکنون با افزایش سطح آگاهی و همچنین دانش خود در زمینۀ شیرینی پزی می توانید محصول با کیفیتی را تولید و در دسترس مصرف کننده قرار دهید.

جهت اطلاع از هزینه شرکت در  کلاس کیک پزی و شیرینی پزی می توانید با آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که با بهره گیری از اساتید مجرب و تجهیزات حرفه ای توانسته اند آموزشگاه شیرینی پزی را افتتاح نمایند و کلیۀ خدمات مربوطه را با مجوز رسمی و بین المللی به هنرجویان گرامی ارائه دهند.

 آموزشگاه شیرینی پزی پرتیکان 

نشانی: تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق) ،ده متری دوم،پلاک 4،واحد 3

تلفن:

ده خط پاسخگو

021-91002010

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()