همانطور که می دانید همواره انسان برای پیشرفت نیاز به آموزش دارد. این در حالی است که شاهد توسعه تکنولوژی بر اساس بستر وب و اینترنت هستیم و کشورهایی که توانسته اند از این بستر بهره گیرند، پله های موفقیت را آسان تر می توانند بپیمایند. گسترش سیستم آموزش از راه دور چندین دهه است که توسط سیستم آموزشی کشورهای توسعه یافته مورد استفاده قرار گرفته می شود. تا به امروز ابزارهای متعددی جهت ارائه   خدمات آموزش از راه دور توسعه یافته است و بدین وسیله شرایط مناسبی را برای افراد در سطح کشور فراهم آورند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها به عنوان یکی از فعالان با تجربه در زمینۀ مدرسه آنلاین، قادر به ارائه خدمات آموزش مجازی با زیرساخت های تخصصی می باشند.

ثبت نام در مدرسه آموزش از راه دور

امروزه در داخل کشور، شاهد راه اندازی مدرسه آنلاین و ارائه خدمات آموزش از راه دور هستیم چون بستر پهناور اینترنت توسعه یافته است و تنها با در اختیار داشتن یک دستگاه دیجیتالی هوشمند می توان ارتباط مجازی میان افراد بوجود آورد. بیش از گذشته شاهد راه اندازی این سیستم آموزشی هستیم و باعث گردیده تا افراد نسبت به گذشته بیشتر ترغیب به استفاده از آن گردند. در واقع گسترش مدرسه آنلاین و آموزش از راه دور می تواند بهترین موقعیت برای جلوگیری از ترک تحصیل فرزندانتان محسوب گردد.

به طور کلی، سامانه آموزش مجازی LMS و نرم افزارهای تخصصی ویدئو کنفرانس تحت وب به عنوان راهکار مناسب برای پیاده سازی سیستم آموزش از راه دور در آموزشگاه و مؤسسات آموزشی  مدرسه آنلاین محسوب می گردد که البته چندین دهه است که شاهد راه اندازی چنین سیستم های آموزشی در مدارس هستیم. بنابراین متناسب با وضعیت تحصیلی فرزندتان، می توانید از سیستم آموزش از راه دور مدارس آنلاین در داخل کشور استفاده نمائید. بدیهی است، بهره گیری از چنین موقعیت هایی برای افراد صرفه جویی مالی و زمان را فراهم می آورد. بدین ترتیب، از طریق مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها می توانید فرزند خود را در مقطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی ثبت نام کنید.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها  

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598
واحد دبی
00971585951700
00971589099791
واحد عمان
0096899258727

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()