با فروش فن برای افراد در آن محیط، شرایط بهتری فراهم می‌ کنند. با بهبود کیفیت هوا و جلوگیری از تجمع ذرات مضر در هوا، فن‌ های تهویه به حفظ سلامت افراد در محیط کمک می‌کنند و برای مکان‌ های مختلف از جمله خانه ‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ ها، کارخانه ‌ها و غیره بهترین گزینه محسوب می گردد. کاربرد و فروش فن ارزان از نوع تهویه هوای مطبوع در این است که با انتقال هوای گرم و رطوبت از محیط، باعث کاهش دما و رطوبت در فضا می ‌شوند. با توجه به نیاز صنایع مختلف، توسط بنیس کمپانی فروش فن در ابعاد و مدل های متفاوت انجام می پذیرد. در نتیجه با آسودگی خاطر بر اساس راه اندازی محیط های کار و همچنین تجهیزات الکترونیکی که تولید می کنند، قادر به خرید فن تابلو برق، فیلتر فن، فن اینورتر و ... می باشند.

فروش فن در سایز و مدل متفاوت

فروش فن سیستم های تهویه هوای مطبوع در بازار ایران به صورت گسترده انجام می ‌شود و محصولات مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی در دسترس هستند. برخی از برندهای ایرانی شامل پاکسان، کاسپین، آریا پارس، پارس الکتریک، ایران رادیاتور و ... می شوند و در لیست انواع برند خارجی می توانید فروش فن های ebm-papst، Daikin،Mitsubishi Electric و ... را مشاهده نمائید. همچنین، برندهای دیگری نیز وجود دارند که فن‌ های تهویه هوای مطبوع با کیفیت و با قابلیت ‌های متنوع را عرضه می ‌کنند. مشتریان می ‌توانند بر اساس نیازهای خود، از بیشترین گزینه‌ های موجود در بازار برای خرید فن Ebmpapst  تهویه هوا مطبوع استفاده کنند.

با توجه به گستردگی مراکز فروش فن Ebmpapst در سطح بازار، بایستی نسبت به معتبر بودن مرکز ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل نمائید. این چنین برای مدت زمان طولانی از فن اصل خریداری شده بهره مند خواهید شد. بنابراین متناسب با نیاز می توانید از طریق بنیس کمپانی با آسودگی خاطر، انواع فن اورجینال برند آلمانی همچون ebm را خریداری نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()