فیلتر فن جزء دستگاه های تمیزکننده هوا محسوب می گردد. در واقع به منظور تأمین هوای پاکیزه از هر گونه گرد و غبار و آلاینده های شیمیایی در محیط کارخانجات، شرکت ها و محیط های مختلف می توان اقدام به  خرید فیلتر فن نمود. این چنین متناسب با محیط های مختلفی که ممکن است آلوده از میکروب و باکتری متعدد باشد، نصب فیلتر فن می تواند بهترین راهکار برای تصفیه هوا محسوب گردد. با توجه به اینکه بنیس کمپانی میان محصولات خود، اقدام به فروش فیلتر فن در مدل و برندهای متنوع می نمایند، می توانند شما را در مسیر انتخاب و خرید فیلتر فن و سایر تجهیزات هواکش صنعتی به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

فروش فیلتر فن در ابعاد متفاوت

معمولاً محیط هایی که نیاز به هوای تصفیه شده و در عین حال هوای در حال چرخش دارند، خرید و نصب فیلتر فن می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. بنابراین فضای مورد نیاز را می توان از هر گونه آلاینده مضر ایمن نگه داشت. به همین خاطر، نوع دستگاه فیلتر فن بر روی عملکرد کارکنان تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب صنایع مختلف به منظور تهویه هوای محیط های مختلف می توانند بهترین فیلتر فن را خریداری کنند.

موتور، سیستم دور موتور، فیلتر، بدنه، پیش فیلتر و ... برخی از انواع قطعات بکار رفته در ساخت انواع فیلتر فن به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با نیاز می توانید بهترین دستگاه فیلتر فن را خریداری نمائید. متراژ اتاق و نوع آلاینده های بوجود آمده در محیط موارد مهمی هستند که نقش اساسی بر روی انتخاب مدل و سایز فیلتر فن خواهد داشت. تجهیزات سیستم تهویه هوا نقش مؤثر در کیفیت زندگی افرادی که در آن محیط حضور دارند، تأثیر می گذارد. جهت خرید انواع فیلتر فن، می توانید با واحد فروش مجموعه بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید، پس از کسب اطلاعات کافی نسبت به مدل و برند، با تضمین کیفیت و قیمت   فروش فن می توانید سفارش دهید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()