پوکه معدنی رضایی یکی از عرضه کنندگان پوکه معدنی در تهران محسوب می گردد که توانسته اند محصول با کیفیت و مرغوب را در دسترس صنایع مختلف قرار دهند. در نتیجه با آسودگی خاطر امکان خرید پوکه معدنی در تهران با قیمت ارزان و همچنین گران برای تمامی صنایع فراهم است. در ادامه متن نیز به برخی از مصارف عمده پوکه معدنی می پردازیم تا بیشتر نسبت به ویژگی های این محصول آشنا شوید.

مهمترین مصارف پوکه معدنی در تهران

صنایع مختلف نیازمند استفاده از پوکه معدنی طبیعی برای مصارف خاص خود هستند. برخی از صنایع که نیازمند خرید پوکه معدنی در تهران می باشند عبارتند از:

  • صنایع ساختمانی: در صنایع ساختمانی، پوکه معدنی برای تهیه بتن، آسفالت، اسفالت، و مصالح ساختمانی دیگر استفاده می ‌شود.
  • صنایع عمرانی: در صنایع عمرانی نیز از پوکه معدنی برای ساخت جاده ‌ها، پل‌ ها، تونل ‌ها و سازه ‌های عمرانی دیگر استفاده می‌ شود.
  • صنایع فلزی: همچنین در صنایع فلزی برای تهیه فولاد و آلومینیوم، نیاز به استفاده از پوکه معدنی است چون به عنوان یک جزء مهم بکار برده می شود.
  • صنایع کریستال و شیشه: در صنایع تولید کریستال و شیشه نیز پوکه های معدنی به عنوان یک ماده اصلی استفاده می ‌شود.
  • صنایع کارخانجات سرامیک: در تولید کاشی و سرامیک، شاهد خرید پوکه معدنی در تهران هستیم چون برای تهیه خمیر سرامیک و خمیر چینی استفاده می ‌شود.

با توجه به نیاز صنایع مختلف به پوکه معدنی ، این ماده از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تأمین نیازهای مختلف صنایع اساسی مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون جهت استعلام قیمت و همچنین سفارش   خرید پوکه معدنی در تهران می توانید با مجموعه پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()