برای محافظت از پا در برابر ضربات و شوک ‌های ناگهانی، استفاده از کفش ایمنی نگهبان مدل کفش‌ های دارای پد ضدضربه توصیه می ‌شود. با توجه به خطرات خاص و نیازهای شغلی خود، بهتر است کفش ایمنی مناسب را برای صنعت ساختمان سازی انتخاب کنید. تولید و فروش کفش ایمنی نگهبان برای محافظت در برابر ضربات و فشارهای ناشی از اشیاء سنگین و تراکم شده صورت می گیرد. در ادامه پست به برخی از استانداردهایی که در فرآیند ساخت انواع کفش ایمنی نگهبان مورد استفاده قرار گرفته می شود، تعیین می گردد. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین نوع کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را خریداری کنند.

خرید بهترین کفش ایمنی نگهبان

برای تولید کفش ایمنی نگهبان، استفاده از استانداردهای مختلف برای اطمینان از کیفیت و ایمنی آن ‌ها بسیار حائز اهمیت است. برخی از استانداردهای معتبر و مورد استفاده برای تولید کفش‌ ایمنی عبارتند از:

  • استاندارد EN ISO 20345 : این استاندارد اروپایی برای کفش‌ ایمنی نگهبان با نوک فولادی یا نوک فلزی به کار می ‌رود. این استاندارد شامل الزاماتی برای ویژگی ‌های مختلف کفش‌ ها مانند مقاومت برش، مقاومت ضربه، مقاومت ضربه الکتریکی و غیره می‌ شود.
  • استاندارد EN ISO 20347: این استاندارد برای کفش ‌های کاری (غیر ایمن) به کار می ‌رود و ویژگی ‌هایی مانند ضد لغزش، جذب انرژی در قسمت پاشنه، ضد الکتریسیته ساکن و غیره را مشخص می ‌کند.
  • استاندارد ASTM F2413: این استاندارد آمریکایی برای کفش‌ ایمنی نگهبان با نوک فولادی، نوک فلزی یا نوک غیر فلزی استفاده می کنند. این استاندارد شامل الزامات برای مقاومت به ضربه، مقاومت برش، مقاومت ضربه الکتریکی و غیره می ‌شود.
  • استاندارد CSA Z195: این استاندارد کانادایی برای انواع کفش ایمنی با نوک فولادی یا نوک فلزی به کار می ‌رود و ویژگی ‌های مختلف از جمله مقاومت برش، مقاومت ضربه، مقاومت ضربه الکتریکی و غیره را تعریف می ‌کند.

با توجه به منطقه جغرافیایی و نوع کاربرد، استفاده از یک یا چند استاندارد مناسب برای تولید انواع کفش ایمنی نگهبان بسیار حائز اهمیت است. جهت خرید کفش ایمنی نگهبان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن اقدام کنید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()