فروشگاه رادین ایمن یکی دیگر از مراکزی است که در حوزه فروش لوازم و تجهیزات ایمنی فعالیت می کنند. این چنین در لیست محصولات خود اقدام به فروش کفش ایمنی ایمن پا در مدل های متفاوت می نمایند چون کفش کار بر اساس نوع خطراتی که می تواند در معرض آن قرار گیرد، ساخته می شود. در نتیجه هنگام خرید کفش ایمنی ایمن پا بایستی مشخصات فنی محصول را مورد مطالعه قرار دهید تا سازگاری لازم با محیط کارتان داشته باشد.

خرید کفش ایمنی ایمن پا مناسب

برای ساخت انواع کفش کار از مواد متنوعی استفاده می‌ شود که هر کدام ویژگی‌ ها و خصوصیات خاص خود را دارند. معمولاً برخی از متریال‌ های استفاده شده برای ساخت انواع کفش ایمنی ایمن پا عبارتند از:

  • چرم: چرم یکی از محبوب‌ ترین مواد برای ساخت کفش کار است. چرم باعث ایجاد استحکام و انعطاف پذیری در کفش می ‌شود و همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه دارد.
  • نایلون: نایلون یک ماده سبک و مقاوم است که به عنوان بخش ‌های بالایی در برخی از انواع کفش ایمنی ایمن پا استفاده می ‌شود. معمولاً این ماده در انواع کفش کار ضد آب و ضد لغزش مشاهده می ‌شود.
  • پلاستیک: پلاستیک به عنوان جزئیات انواع کفش کار مانند نوک فولادی، پنجه فولادی و پد ضد ضربه بکار برده می ‌شود. لازم به ذکر است که پلاستیک خصوصیت‌ ضدضربه و حفاظتی دارد.
  • لاتکس: لاتکس به عنوان پد ضد ضربه و الکتریسیته ساکن در مدل های مختلف کفش‌ ایمنی ایمن پا استفاده می ‌شود. این ماده از جذب ضربات و شوک الکتریکی جلوگیری می‌کند.
  • فولاد: فولاد به عنوان جزء اصلی انواع کفش کار ایمن پا از نوع نوک فولادی در نظر گرفته می شود. این ماده به عنوان حفاظت در برابر آسیب احتمالی به انگشتان پا و پاشنه بکار می رود.

با توجه به نوع خطرات محیط کار و نیازهای شخصی خود، می توانید مناسب ترین تجهیزات ایمنی و خرید   کفش کار  ایمن پا را از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن خریداری کنید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()