واحد گشت امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای عموم شهروندان فراهم می آورد چون تعداد قابل توجهی از افراد که قصد تردد در سطح شهر را دارند. در نتیجه از طریق چنین مجموعه هایی می توانند خدمات مورد نیاز برای کرایه اتوبوس دربستی برای امور مختلف دریافت کنند. در ادامۀ پست تلاش داریم تا شما را با برخی از افراد و مؤسساتی که نیازمند به دریافت خدمات  واحد گشت  هستند، آشنا سازیم. واحد گشت تهران متشکل از رانندگان مجرب، متعهد و خوش اخلاق می باشند که می توانند با رعایت نکات ایمنی،  خدمات محوله را متناسب با نیاز مشتریان ارائه دهند و این چنین سفر امنی برای همشهریان خود فراهم آورند.

معتبرترین خدمات واحد گشت

مراکز معتبر واحد گشت، به منظور جلب رضایت مشتریان به سهولت می توانند خدمات مرتبط به کرایه اتوبوس دربستی را به متقاضیان ارائه دهند. عمدتاً اجاره اتوبوس دربستی از طریق واحد گشت به منظور اهداف گوناگون صورت می گیرد که عبارتند از:

  • سرویس مدرسه: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در یک منطقه مشخص سکونت دارند و به دلیل دوری مسافت، نیاز به استفاده از وسیله نقلیه باشند. در نتیجه اجاره اتوبوس دربستی از مرکز واحد گشت توسط مدیران می تواند نیاز سرویس رفت و برگشت آنها را مرتفع سازد.
  • سرویس کارکنان بیمارستان‌ها: همچنین کارکنان و پرسنل کادر درمان نیز می توانند متناسب با ساعات کاری منظم، سرویس ایاب و ذهاب گروهی منجمله اتوبوس دربستی داشته باشند.
  • سرویس رفت و برگشت کارمندان و کارگران کارخانجات: در ضمن کارخانجات و شرکت های مختلف نیز می توانند جهت تأمین سرویس ایاب و ذهاب کارمندان از خدمات واحد گشت بهره مند گردند.
  • ترانسفر بازیکنان و میهمانان: همچنین باشگاه‌ها، هتل‌ها و ... می توانند جهت تأمین  واحد گشت بهشت زهرا  معمولی و ویژه از خدمات مرکز واحد گشت بهره مند گردند.
  • سفر توریستی: افرادی که تمایل به سفر گروهی دارند، می توانند از طریق واحد گشت، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند.

    آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 

    از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

    تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()