خرید خودرو در سال های اخیر دچار تغییراتی شده است زیرا افزایش قیمت خودرو ها موجب شده افراد زیادی نتوانند خرید نقدی خودرو را انجام دهند. با توجه به وضعیت اقتصادی ، شرایط خوبی برای خرید نقدی خودرو فراهم نمی باشد و افراد زیادی خرید اقساطی خودرو را انجام می دهند. خرید اقساطی خودرو ، خریدی است که در آن مبلغ خودرو به صورت قسطی پرداخت می شود که شامل بازه ی طولانی مدت می باشد.

 مجموعه ی دنیای خودرو فروش اقساطی خودرو ها را در نظر گرفته است و شرایط منعطف را ارائه می کند تا افراد بتوانند به راحتی خرید خودرو را انجام دهند. مجموعه ی دنیای خودرو قیمت های بسیار مناسبی را برای خدمات فروش اقساطی خودرو  در نظر می گیرد.

مراحل خرید اقساطی خودرو

اگر می خواهد خرید خودرو به صورت قسطی را انجام دهید، باید به دنبال مراکزی باشید که خدمات فروش اقساطی خودرو را ارائه می دهند. پس از یافتن مراکز معتبر باید شرایط را بررسی کنید تعداد اقساط ، ضامن در صورت نیاز ، حداقل پرداختی و زمان تحویل خودرو از مهم ترین شرایط در خرید اقساطی خودرو است. امروزه شرایط ساده تری برای فروش اقساطی خودرو ها ارائه می شود. شما با توجه به وضعیت اقتصادی می توانید خودرویی را انتخاب کنید که شرایط مناسبی هم داشته باشد. پیش از خرید خودرو و عقد قرارداد ، باید نسبت به تمام شرایط فروش اقساطی خودرو اطلاع یابید. زمان تحویل خودرو و سند آن از موارد مهم دیگری است که باید پیش از خرید خودرو از آن اطلاع یابید.

مجموعه ی دنیای خودرو ، فروش اقساطی خودرو را با مناسب ترین قیمت و شرایط خرید اقساطی خودرو  ارائه می کنند و از طریق این مجموعه می توانید انواع خودرو ها را به راحتی و با شرایط آسان خریداری کنید. برای دریافت مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 48
نمایش همه
علاقه مندی ها ()