دلایل متعددی وجود دارد که باعث گردیده از سوی مراکز فروش خودرو، طرح های فروش اقساطی خودرو به مشتریان پیشنهاد داده شود. بدین ترتیب افراد مختلف به سهولت بتوانند نسبت به خرید اقساطی خودرو با شرایط خرید اقساطی خودرو کوتاه مدت و بلند مدت اقدام نمایند. در دهه اخیر، شرایط اقتصادی ایران به نحوی تغییر یافته است که باعث گردیده شاهد افزایش چند برابری قیمت اتومبیل در سطح بازار باشیم. به طبع آن، روز بروز بر میزان تقاضا برای خرید اقساطی خودرو افزوده می شود. مرکز دنیای خودرو چندین سال است که بر روی طرح های فروش اقساطی خودرو متمرکز هستند. در نتیجه بر اساس وضعیت بازار، همواره در تلاش برای ارائه بهترین پیشنهادات به مشتریان گرامی می باشند.

نکات مهم و حساس در خرید اقساطی خودرو

جهت بهره مندی از طرح های این چنینی، بایستی از اصالت مرکز ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل کنید چون شاهد نقل و انتقال مقدار قابل توجهی پول به صورت نقدی و یا بین بانکی هستیم. بنابراین پیش برای بهره مندی از طرح خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید که کلیه خدماتی که دریافت می کنید، قابلیت پیگیری قانونی را داشته باشد.

بررسی وضعیت رقبای تجاری و به نوعی مقایسه قیمت نهایی خودرو با احتساب اقساط ماهیانه از موارد مهم و اساسی است که پیش از خرید اقساطی خودرو باید از سوی خریدار در نظر گرفته شود. اگر به دنبال استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو هستید، بهتر است با افراد با تجربه و به نوع کارشناسان فروش با سابقه که تخصص در زمینه خدمات فروش اقساطی دارند، مشورت نمائید. ضمن آنکه نظر و دیدگاه افرادی که از طرح های ارائه شده، بهره گرفته اند، را در وب سایت های معتبر مورد بررسی قرار دهید.

مجدداً به این مسئله مهم تأکید داریم که پیش از عقد قرارداد برای خرید اقساطی خودرو، به طور دقیق جزئیات مفاد قرارداد را مطالعه نمائید و به طور کامل وضعیت مالی خود را بررسی نموده و سپس نسبت به بهره گیری از این  خدمات فروش اقساطی خودرو  برنامه ریزی کنید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 53
نمایش همه
علاقه مندی ها ()