کلر زنی روش قدیمی برای گندزدایی آب می باشد. با استفاده از تزریق کلر به آب ، میکروب ها و باکتری ها از بین می رود. استفاده از کلر در سیستم های تصفیه آب صنعتی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کلر با استفاده از کلرزن انجام می گیرد. آلاینده های مختلف شیمیایی و میکروارگانیسم ها در پساب های صنعتی و بهداشتی ، موجب آسیب به محیط زیست می شود و به همین دلیل از انواع تجهیزات برای تصفیه سازی آب استفاده می شود. کلر یکی از ماده های بسیار عالی برای گندزدایی و حذف باکتری های آب است. کلر زنی شامل استفاده از کلر برای تصفیه اب می باشد. از کلرزن می توان برای اضافه کردن کلر در استخر ها نیز استفاه نمود. خرید کلرزن را از این مجموعه انجام دهید. 

خرید کلرزن

در صورتی که می خواهید خرید پکیج تزریق کلر  را انجام دهید ، بسیار مهم است که نوع با کیفیت کلرزن را تهیه کنید تا کلرزن مرغوبی را داشته باشد زیرا در بازار انواع کلرزن با کیفیت های مختلف به فروش می رسد که برای خرید کلرزن با کیفیت بالا نیاز است که به تولید کنندگان معتبر مراجعه نمایید. شرکت اطلس آب از مراکز تولید انواع کلرزن و تجهیزات تصفیه آب می باشد. از طریق این مجموعه می توانید خرید کلرزن را با بهترین کیفیت انجام دهید.

برای گندزدایی و حذف باکتری ها و قارچ های مضر از کلرزن استفاده می شود و کلر می تواند این مواد مضر را پاکسازی کند. در کارزنی از ترکیبات کلر در فرآیند های تصفیه فاضلاب استفاده می شود و با استفاده از کلر ، اکسیداسیون و تجزیه میکروارگانیسم انجام می گیرد. در نوع کلر مورد نیاز و مقدار آن باید دقت داشته باشید . در واقع این موارد متناسب با شرایط دمایی و اسیدی فاضلاب تعیین می گردد.

 

شرکت اطلس آب

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()