معمولاً خرید دستکش کار به صورت بسته‌ای باعث کاهش قیمت هر واحد می ‌شود. قبل از خرید دستکش ایمنی، معایب و مزایای هر گزینه را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین مدل و نوع را بر اساس نیاز خود تهیه کنید. به علاوه، انواع دستکش کار ممکن است برای کارهای خاص مانند آبکاری، آشپزی، پزشکی و غیره نیز استفاده شوند. این تجهیزات ایمنی باید به طور صحیح انتخاب شده و استفاده شوند تا حفاظت مناسب برای دست‌ها فراهم شود. دستکش ‌های ایمنی تولید شده به صورت دستی یا به صورت صنعتی با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته، دارای قیمت متفاوت هستند. فروشگاه رادین ایمن جزء یکی از مراکز معتبر  فروش دستکش کار  است که می توانند شرایط مناسبی را برای افراد مختلف فراهم آورند.

مهمترین مصارف دستکش کار

دستکش ‌های ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی مهم در بسیاری از صنایع و فعالیت ‌ها است که برای حفظ سلامت و ایمنی کارگران و کارفرمایان بسیار حائز اهمیت می باشد. برخی از صنایع و فعالیت ‌هایی که نیازمند خرید دستکش ایمنی  هستند عبارتند از:

  • صنایع ساختمانی: در صنایع ساختمانی، دستکش‌ کار برای محافظت از دست‌ ها در برابر آسیب‌ های مختلف مانند برش، خراش، ضربه و سایر خطرات موجود در محیط کار استفاده می ‌شود.
  • صنایع شیمیایی: در این صنعت، دستکش ‌های ایمنی با خصوصیات خاص مانند مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اسیدها و بازها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • صنایع غذایی: از دستکش‌ کار برای جلوگیری در برابر آلودگی مواد غذایی و حفظ بهداشت کارگران استفاده می ‌شود.
  • صنایع پزشکی: برخی از انواع دستکش‌ ایمنی برای جلوگیری از انتقال عفونت و حفظ بهداشت پزشکان و پرستاران به کار می رود.

با توجه به نوع فعالیت و خطرات موجود در هر صنعت، نوع و خصوصیات دستکش‌ ایمنی مورد نیاز متفاوت خواهد بود. در نتیجه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، پس از بررسی کلیه محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین دستکش کار را می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()