کمربند ایمنی از دیگر وسایل کاربردی است که در لیست تجهیزات ایمنی فردی توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. یکی از قطعات اصلی کمربند ایمنی هارنس، تسمه ایمنی است که یک بند یا کابل انعطاف پذیر محسوب می گردد و به یک نقطه لنگر متصل می شود. این قطعه به منظور مقاومت در برابر نیروهای وارده در مقابل سقوط طراحی می شود.

جهت خرید کمربند ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه کنید چون این مجموعه معتبر از سابقه طولانی برخوردار است. این چنین صاحبان صنایع کوچک و بزرگ می توانند با آسودگی خاطر جهت کاهش صدمات حین کار، تجهیزات ایمنی مطمئن مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مزیت خرید کمربند ایمنی

یکی از نکات مهم و اساسی که بایستی در زمان خرید کمربند ایمنی هارنس در نظر بگیرید، بررسی کیفیت تسمه و همچنین جنس اتصالات به کار رفته می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز و خطرات احتمالی که افراد ممکن است با آن روبرو شوند، بایستی توجه ویژه نسبت به تأمین تجهیزات و لوازم ایمنی منجمله کمربند ایمنی هارنس داشته باشند.

یکی از انواع کمربند ایمنی هارنس مدل فول بادی است که قابلیت ایمن نگه داشتن تمام بدن در برابر سقوط را دارد. در واقع این نوع کمربند ایمنی متشکل از تسمه هایی است که قابلیت اتصال به نگهدارنده های مختلف را دارند. این چنین قابلیت مهار اعضای بدن و حفظ تعادل را دارد. در حالت کلی می توان گفت کمربند ایمنی هارنس دارای سیستم تعلیق ایمن است که بر اساس آن قابلیت متعادل نگه داشتن فرد در هوا را دارد.

با توجه به تنوع مدل و برندهای کمربند ایمنی، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن می توانید اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی محصولات کسب نمائید. ضمن آنکه امکان استعلام قیمت کمربند ایمنی برای عموم کاربران فراهم می باشد.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()