ساچمه تفنگ بادی با ابعاد و جنس متفاوت ساخته می شود و به همین دلیل افرادی که تا کنون تجربه تیراندازی با این اسلحه را ندارند، در انتخاب نوع ساچمه ممکن است دچار اشتباه شوند. مجموعه طبیعت نو به منظور راهنمایی بیشتر مشتریان خود، این مقاله را به موضوع خرید ساچمه تفنگ بادی اختصاص داده‌اند. این چنین متناسب با نیاز و استفاده ای که از تفنگ بادی دارند، می توانند بهترین نوع ساچمه را خریداری کنند. 

جهت مشاهدۀ مدل های موجود و در عین حال  خرید ساچمه تفنگ بادی به صورت آنلاین با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید.

خرید ساچمه تفنگ بادی مرغوب و استاندارد

جهت خرید ساچمه تفنگ بادی، آگاهی داشتن نسبت به جنس و مدل های متنوع آن، به شما کمک می کند که بتوانید بهترین نوع ساچمه را خریداری کنید. از جمله ویژگی های ساچمه مرغوب می توان به داشتن وزن مناسب و شکل ظاهری مناسب از نظر ایرودینامیک بودن اشاره نمود. لازم به ذکر است که ساچمه های غیر استاندارد امکان تیراندازی دقیق را برای فرد مهیا نمی سازد. هنگام خرید ساچمه تفنگ بادی بایستی به وزن هر واحد آن توجه نمائید چون بایستی به طور دقیق سنجیده شود. به عنوان مثال گرین واحد اندازه گیری و سنجش ساچمه محسوب می گردد و معادل 0.0647 گرم است و متناسب با تعداد ساچمه در داخل بسته بندی، محاسبه وزن کامل ساچمه ها مشخص می گردد.

پیش از خرید ساچمه تفنگ بادی، بایستی اطلاعات جامع نسبت به انواع ساچمه و ویژگی های آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت هدف زنی شما در موقعیت های مختلف منجمله شکار، مسابقه تیراندازی و ... دارد. فروش ساچمه تفنگ بادی از طریق سایت انجام می گیرد. 

لازم به ذکر است که خرید ساچمه تفنگ بادی را می توانید از میان انواع مدل زیر انجام دهید:

  • ساچمه گرد
  • ساچمه مگنوم
  • ساچمه سرگود
  • ساچمه سر تیز
  • ساچمه سر تخت

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()