جلو پنجره بسترن B30 توسط فروشگاه نیوپارت به بازار عرضه می شود. این چنین دارندگان این خودرو، هنگامی که با مشکل و آسیب دیدگی این قطعه کاربردی روبرو شوند، می توانند نسبت به تعمیر یا تعویض و خرید جلو پنجره بسترن B30 اقدام کنند. اهداف گوناگونی وجود دارد که باعث گردیده سازندگان خودرو، طراحی جلو پنجره بسترن را انجام دهند. ایجاد چرخش هوا در داخل موتور، حفاظت از موتور، جلوگیری از گرمایش بیش از اندازه موتور و رادیاتور تنها برخی از موارد مهمی هستند که حفظ و نگهداری از جلو پنجره بسترن ضرورت دارد.

به طور کلی، عوامل محیطی، استفاده طولانی مدت، نواقص در تولید یا نصب و حوادث دیگری ممکن است شرایط را برای تعویض و  خرید جلو پنجره بسترن B30 بوجود آورد.

دلایل خرید جلو پنجره بسترن B30

خرابی و نیاز به تعویض جلو پنجره‌ بسترن  B30ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • سایش و پارگی: استفاده طولانی مدت و عدم نگهداری مناسب می ‌تواند منجر به از بین رفتن برخی از انواع قطعات مرتبط به جلو پنجره بسترن بی سی شود که نیاز به تعویض آنها را ایجاب می ‌کند.
  • آسیب ناشی از حوادث: ضربه، خرده‌ شدن یا ترک‌ های ناشی از حوادث مختلف مانند سقوط اشیاء یا تصادفات ممکن است باعث گردد تا راننده در پی خرید جلو پنجره بسترن B30 باشد.
  • فرسایش و زنگ زدگی: عوامل محیطی مانند باران، باد، آفتاب و گرد و غبار ممکن است باعث فرسایش و زنگ زدگی این قطعه شود که در نتیحه نیاز به تعویض آنها را ایجاب می ‌کند.
  • عدم عملکرد صحیح: مشکلات در عملکرد برخی از قطعات مربوطه مانند قفل‌ها، رولرها و زیرساخت‌های حرکتی ممکن است نیاز به بررسی بیشتر، تعمیرات و یا تعویض جلو پنجره بسترن B30 داشته باشد.
  • عدم عایق ‌بندی مناسب: اگر عایق‌ بندی جلو پنجره به دلایل مختلف نقصان داشته باشد، در این صورت بایستی به بررسی وضعیت جلو پنجره پرداخت تا از سالم بودن سیستم عایق‌ بندی و جلوگیری از نفوذ هوا و آب اطمینان حاصل نمود. خرید لوازم یدکی بسترن را از طریق سایت انجام دهید. 

    فروشگاه نیوپارت

    دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

    طبقه سوم - پلاک 303

    تلفن تماس: 5-33960904-021

    تلفن همراه: 09128006830

    ایمیل: info@newpart-shop.com

    ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()