خرید لاستیک کمری با قیمت ارزان

 برای خرید لاستیک کمری با قیمت ارزان، فروشگاه چرخ و یدک بهترین انتخاب می باشد. فروشگاه چرخ و یدک از عرضه کنندگان تایر ها می باشد که انواع تایر های مناسب با خودرو های مختلف را گردآوری نموده است. از طریق مراجعه به سایت اینترنتی می‌توانید انواع تایر ها را مشاهده کرده و لاستیک مورد نظر را تهیه کنید. تایر های ارائه شده توسط فروشگاه چرخ و یدک همگی در نوع اورجینال هستند و این مجموعه با واردات تایر توانسته پخش تایر کمری و سایر تایر ها را با مناسب‌ ترین قیمت ارائه نماید.

 خودروی کمری یکی از خودرو هایی است که طرفداران زیادی را در کشورمان دارد. خودروی تویوتا کمری در انواع مختلف در بازار عرضه شده است و برای خرید لاستیک کمری باید متناسب با نوع خودرو ، تایر را در سایز مناسب تهیه کنید.

فروش لاستیک کمری به صورت اینترنتی

 امروز فروشگاه‌ های آنلاین زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند و در زمینه  فروش لاستیک کمری فعال هستند. فروشگاه‌ ها فروش آنلاین را در نظر گرفتند و شما برای خرید تایر می‌ توانید به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریدتان را به آسان‌ ترین شیوه انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک برای خدمات دهی بهتر به مشتریانش فروش لاستیک کمری و انواع تایر ها را به صورت اینترنتی در نظر گرفته و شما با مراجعه به سایت چرخ و یدک می‌ توانید دسته‌ بندی‌ های تایر مناسب برای خودرو های مختلف را مشاهده کرده و به راحتی خریدتان را انجام دهید. انواع لاستیک کمری در این مجموعه در برند های مختلف عرضه می شود و شما با توجه به بودجه و انتظاراتی که از تایر ها دارید می‌ توانید انواع خرید لاستیک کمری را در انواع تایر های داخلی و وارداتی انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()