خودروی کیا اسپورتیج از خودرو های کراس آور پرطرفدار می باشد. این خودرو در انواع مختلف در بازار ایران عرضه می شود. درباره خرید لاستیک اسپورتیج باید توجه داشته باشید که از تایر در سایز مناسب و استاندارد استفاده کنید زیرا تاثیر لاستیک اسپورتیج در عملکرد آن بسیار مهم می باشد. خودروی کیا اسپورتیج از خودرو های کراس آور پرطرفدار می باشد. این خودرو در انواع مختلف در بازار ایران عرضه شده است. درباره لاستیک اسپورتج باید توجه داشته باشید که از تایر در سایز مناسب و استاندارد استفاده کنید زیرا تاثیر لاستیک اسپورتیج در عملکرد آن بسیار مهم می باشد.

خرید لاستیک اسپورتج به صورت آنلاین

خرید لاستیک اسپورتیج به صورت آنلاین از طریق سایت چرخ و یدک فراهم است و مشتریان گرامی پس از مراجعه به سایت چرخ و یدک با انتخاب محصولات مورد نظر می‌ توانند نسبت به خرید آنلاین تایر های مورد نظر اقدام نمایند. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره از طریق تماس با همکاران ما در این مجموعه می‌ توانید راهنمایی‌ های لازم را برای خرید لاستیک اسپورتیج و سایر خودرو ها دریافت نمایید.

قیمت لاستیک اسپورتیج

لاستیک اسپورتیج در برند های مختلف در سطح بازار عرضه می شود و هر یک از برند ها محصولاتی با قیمت‌ های مختلف را ارائه نمودند.

بدین ترتیب قیمت فروش لاستیک اسپورتیج  در برند های مختلف به صورت متفاوت بوده و با انتخاب یک برند مناسب می‌ توانید لاستیک اسپورتیج را در کیفیت خوب تهیه کنید. در فروشگاه چرخ و یدک قیمت لاستیک اسپورتیج و سایر تایر ها بسیار مناسب است و از طریق این مجموعه می‌توانید در زمان‌ های نیاز به تایر ، خرید لاستیک اسپورتیج و سایر خودرو ها را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()